Ikijok.

K'eyush.

Samen.

Saar was natuurlijk ook mee.

En Vera ook. Playtime!

Voor grote Ikijok toon je even respect
Moderator: moderatorteam

Hihi, bedankt voor 't compliment....Hector schreef:mooie honden alle vier!
en wat een PRACHTIGE NAMEN![]()
ik hou mega van apart en vind ze werkelijk helemaal het einde!
hoe spreek je het uit?![]()

Sledehondenforum, zou kunnen, maar ben daar al lang niet meer actief... Blafforum misschien (ben daar ook niet meer actief)? Poolhondenforum, kan ook... Of hondengedragsforum? Barfplaats?minhie schreef:Hey Rachel,
hadden jullie dan eerst een andere website?
of zat je op de sledehondenforum ofzo? Ik weet me god niet waar ik je honden van herken maar ze komen zo bekend voor als foto natuurlijk
Kvind ze harstikke mooi![]()
Saar en Vera natuurlijk ook!

Haha, nou da's lief van je!Malamoods schreef:Nou krijg ik telkens complimenten over mijn honden, maar moet toch ook effies kwijt dat ik Vera dus ook fantastisch vind! Wat een mooie Golden is ze toch! Mooie bouw, prachtige kleur en een heerlijk karakter! Ja, ze groeit vast uit tot een hele mooie dame!
Rachel.

sledehondenforum dan misschien, maar daar ben ik ook allng niet meer actiefMalamoods schreef:Sledehondenforum, zou kunnen, maar ben daar al lang niet meer actief... Blafforum misschien (ben daar ook niet meer actief)? Poolhondenforum, kan ook... Of hondengedragsforum? Barfplaats?minhie schreef:Hey Rachel,
hadden jullie dan eerst een andere website?
of zat je op de sledehondenforum ofzo? Ik weet me god niet waar ik je honden van herken maar ze komen zo bekend voor als foto natuurlijk
Kvind ze harstikke mooi![]()
Saar en Vera natuurlijk ook!
Rachel.

Wel prachtig dat je meteen de (overigens juiste!Malamoods schreef:Maar eh, plassen op de eettafel? Hoop niet dat die van mij meelezen hier op 't forum! :N: