Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Kan iemand mij helpen een foto van onze overleden kat te wijzigen, zodat er een foto op linnen van kan worden gemaakt.
Ik zou graag alleen de kat willen op een leuke achtergrond.
Dan kun je het beste een link naar het originele fotobestand hierbij posten, want deze kleine foto kan ik wel wijzigen, maar het formaat blijft te klein om daar een mooie afdruk op linnen van te maken.
Je zou de originele, grote foto op het net kunnen zetten (ergens op een gratis host bijvoorbeeld, photobucket). En dan de link plaatsen naar de foto. Dus in plaats van de foto hier zichtbaar te posten door de [img] tag te gebruiken, gebruik je nu de [url] tag. Mocht het nog wat onduidelijk zijn dan hoor ik het wel.
Bij Photobucket is het maximale formaat 1024 x 768. dit is te klein voor een print op 20 x 30 cm.
Ik weet niet waar je wel grotere foto's gratis kunt hosten.
Volgens mij kan het wel bij Shutterfly?