Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
attackje en crunchje apport!
Moderator: moderatorteam
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- Tamara.
- Zeer actief
Om te beginnen zou trainen in een prikkelvrije omgeving al zeer prettig zijn. Bij voorkeur een hele grote isoleercel ofzoInge O schreef:waaromTamara. schreef:Ik moet maar nóg harder oefenen met Fien.... :N:?
Maarrr, als ze echt haar dag heeft wil ze het ook al een apportje terugbrengen en als ze écht een goede dag heeft wel 2x achter elkaar. Alleen als het echt een commando wordt dan weet ze opeens niet meer hoe het moet, iets terugbrengen
En als ik haar voor die tijd helemaal gek maak met het apport dan rent ze heel hard naar het apport toe om er daarna heel hard mee weg te rennen, dan is ze er te fel op
- Tamara.
- Zeer actief
Hoe kan het ook andersInge O schreef:tot hier heb je het nog steeds over crunchTamara. schreef:Om te beginnen zou trainen in een prikkelvrije omgeving al zeer prettig zijn. Bij voorkeur een hele grote isoleercel ofzoInge O schreef:waaromTamara. schreef:Ik moet maar nóg harder oefenen met Fien.... :N:?
![]()
Maarrr, als ze echt haar dag heeft wil ze het ook al een apportje terugbrengen en als ze écht een goede dag heeft wel 2x achter elkaar. Alleen als het echt een commando wordt dan weet ze opeens niet meer hoe het moet, iets terugbrengen![]()
.
Een gewone etui? Die heb ik nog liggen ookInge O schreef: crunch is het apport aangeleerd met een voerdummy (pennenzakje), ik gebruik al 5 honden lang niks anders meer en na 10 minuten heb je een hond die gegarandeerd apporteert (tenzij hij niks om voer geeft, maar dat is bij fien wel niet aan de orde, toch?)
Snoepjes erin doen, weggooien, op laten halen en voertje eruit? Dat moet wel lukken! De uitdaging zit 'm er dan weer in om het uiteindelijk zonder voer te doen :N:
Fien is tot op zekere hoogte met voer te belonen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Doet er niet toeInge O schreef:ja, crunchje ook apportranetje schreef:![]()
![]()
Crunchje ook apport![]()
Loopt Attak altijd aan jouw rechterkant bij "voet"?
Ben je linkshandig soms![]()
Ze kijkt mooi naar je op. ik had er ook een filmpje op kunnen zetten waarbij ze prachtig demonstreerde waar ik het laatst ook al over had : dat ze hem vaak laat vallen. nu pakte ze hem bij één van de apportjes zo slordig (maar tegelijkertijd ook zo fanatiek) op dat hij met een boog meteen 5meter verder belandde
.
Het is hartstikke leuk dat ze apporteert
Gesnapt.mijn honden lopen allemaal rechts - mijn linkerhand is niet helemaal OK waardoor ik bijna alles rechts doe - ook de hondjes vasthouden.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Gaafffff
Ze doen het goed hoor, keurig!
Puchu krijg ik niet aan de apport, het kan het niet minder schelen allemaal. Kaya is er uiteraard (
) compleet dol op.
Geluid heb ik niet aan kunnen zetten, want dan worden de honden wakker die net zo heerlijk rustig liggen te slapen
Mooi hoor en knappe Crunchie
Ze doen het goed hoor, keurig!
Puchu krijg ik niet aan de apport, het kan het niet minder schelen allemaal. Kaya is er uiteraard (
Geluid heb ik niet aan kunnen zetten, want dan worden de honden wakker die net zo heerlijk rustig liggen te slapen
Mooi hoor en knappe Crunchie
- Tamara.
- Zeer actief
Ik ga morgen meteen een paar minuten oefenen, heb er nu al zin zin! Ik hoop Fien ookInge O schreef: je begint met de dummy (die duidelijk naar voer ruikt) op de grond te leggen - fien ruikt eraan : 'goed zo' of 'ja!' en onmiddellijk dummy oppakken, openmaken en voertje uithalen en geven. dit doe je een paar keer.
daarna doe je niks meer als ze alleen maar snuffelt, ze moet er eventjes in happen (heeft ze misschien al eerder gedaan, kan best) - weer voertje eruit (duidelijk met een woordje het moment aangeven waarop ze het goed doet).
daarna weer wat moeilijker : ze moet hem echt oppakken - daarna moet ze hem echt aan jou geven - daarna leg je hem een half metertje weg, dan nog iets verder enz. enz. en tadaaaa!! de apporterende hond is geboren!
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Annelies
- Zeer actief
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Hahaha wat leuk om te zien
Mooi ook hoe Attack je in de ogen kijkt, ik vind het altijd grappig dat je vaak kunt zien hoe er getraind wordt. De snoepjes beloners kijken meestal meteen naar de handen als ze weten dat ze iets goeds hebben gedaan
Maarja, je hield de camera ook voor je ogen natuurlijk
Mooie honden
Mooi ook hoe Attack je in de ogen kijkt, ik vind het altijd grappig dat je vaak kunt zien hoe er getraind wordt. De snoepjes beloners kijken meestal meteen naar de handen als ze weten dat ze iets goeds hebben gedaan
Maarja, je hield de camera ook voor je ogen natuurlijk
Mooie honden
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.