Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De eerste is overbelicht ,maar zo lief. Mijn hondenfotoos vind ik zelf mooier, staan wel ergens in de fotohoek.
Maar is een leuk apparaatje hoor, het enige wat mist is een macrolens dan heb ik de boel compleet ben er zo happy mee.
De eerste is overbelicht ,maar zo lief. Mijn hondenfotoos vind ik zelf mooier, staan wel ergens in de fotohoek.
Maar is een leuk apparaatje hoor, het enige wat mist is een macrolens dan heb ik de boel compleet ben er zo happy mee.
volgens mij is die eerste geflitst, en ja een wit konijn is dan snel overbelicht. Hondenfoto's ga ik zo bekijken. Wat betreft macro, moet je mijn voorzetlensje maar eens proberen. Als dat werkt, ben je voor 30 euro klaar.
Elmar schreef:In het konijnenasiel in oldenzaal zijn gisteren ook 2 Fransen binnengebracht, waaronder een schitterende blauwe.
Ja prachtig zijn ze
ikzitvolikzitvolikzitvol
ik heb een leeg hok , maar ik doe het niet. ik moet sterk zijn.
Misschien 2 caviavrouwtjes. die kun 's winters binnen en heb ik dat geknoei met bevroren water niet. En dat ik ze niet zie, want als ik weg ga is het donker en als ik thuiskom ook weer.
whahhahahah je bent wel erg sterk moet ik zeggen...Je wist natuurlijk wel dat fransen heeel erg goed tegen de winter kunnen,beter als tegen de zomer????Misschien toch het overdenken waard
Ik heb ze net ff bekeken op de site van de konijnenopvang goofie,en moet zeggen het is een mooi duo zo samen...Maar ik kan helaas geen fransen meer huisvesten..Ik moet nog ff wachten totdat ik mijn 100 m2 meter grond tot beschikking hebt en dan gaat er een giga ren komen voor de fransen die met pensioen zijn/gaan..Dan was die gecastreerde ram perfect geweest met zn vriendin..Maar helaas.!!
yvette poelman schreef:Ik heb ze net ff bekeken op de site van de konijnenopvang goofie,en moet zeggen het is een mooi duo zo samen...Maar ik kan helaas geen fransen meer huisvesten..Ik moet nog ff wachten totdat ik mijn 100 m2 meter grond tot beschikking hebt en dan gaat er een giga ren komen voor de fransen die met pensioen zijn/gaan..Dan was die gecastreerde ram perfect geweest met zn vriendin..Maar helaas.!!
Nee het kan echt voorlopig nog niet...Mijn franse voedster heeft vanmorgen een 4 ling gekregen en alle 4 de jongen jongen bij die erg belangrijk zijn voor mij en de zeldzame kleur die ik fok...Het ow zo mooie kleurtje blauwgrijs..Dit kleurtje is onder de fransen bijna niet meer te vinden...Dus wil die jongen graag nog even aanhouden..Maar ik wed dat diegene die ze ene pracht leven kan bieden er geweldige maatjes aan zal hebben....Dus elly,waar wacht je nog op..
Dit is het mooie kleurtje blauwgrijs.Zij is een jonge voedster van nog geen 3 mnd oud.
[img][img]http://i250.photobucket.com/albums/gg25 ... n158-2.jpg[/img][/img]
Ik had me net voorgenomen om voorlopig geen konijnen meer te nemen.
Ik wil de komende jaren waarschijnlijk toch eens een keer met vakantie en het is altijd moeilijk om oppas te vinden. Rico kan in pension en voor een cavia is ook wel iets te regelen. Ook vind ik het 's winters niet zo fijn om voordat ik ga werken in het donker met bevroren waterbakjes te knoeien buiten. Als ik thuis kom is het ook al donker en in de wintermaanden heb ik dus niets aan konijnen. Ik vind dat wel jammer hoor, want ik vind ze erg leuk.
Ach nog maar 12 jaar tot mijn pensioen. wie weet wat ik me dan nog allemaal aanhaal.