en daarna weer verder pitten

Moderator: moderatorteam

Ja het zijn bij mijn weten 6 gezonde pups die ook nog eens heerlijk vrij zijn want als je op je knieen bij ze gaat zitten heb je ze binnen no time allemaal op schootMartijn schreef:Wat leuk!
Ze zien er allemaal goed gezond uit he?
haha gelukkig is Brody al bezettineke schreef:Brody maar die is al voorzien van een baasjeJokie schreef:ohdie van de laatste foto die de andere in het oor bijt die is mooi
(wie is dat ook al weer en zeg dat die bezet is :N: )
![]()
![]()
Jack en Rutger zijn nog zoekende en die zijn net zo leuk![]()
Jokie schreef:haha gelukkig is Brody al bezettineke schreef:Brody maar die is al voorzien van een baasjeJokie schreef:ohdie van de laatste foto die de andere in het oor bijt die is mooi
(wie is dat ook al weer en zeg dat die bezet is :N: )
![]()
![]()
Jack en Rutger zijn nog zoekende en die zijn net zo leuk![]()
![]()
![]()

Je bent van harte welkomJokie schreef:Ohhh :i: Jack is Favoriettineke schreef:[
Hier zie je ze samen.![]()
(Misschien eens komen puppy snuffen)

Oh dat klinkt als een echte hond waar je om kan lachentineke schreef:[
Je bent van harte welkom![]()
Jack heeft allures hoor die heeft binnen no time die twee labjes eronder denk ik maar zo ,een soort van micron maar dan in een andere uitvoering![]()
De vacht is wollig nu maar ik weet niet precies hoe dat gaat worden natuurlijkJokie schreef:Oh dat klinkt als een echte hond waar je om kan lachentineke schreef:[
Je bent van harte welkom![]()
Jack heeft allures hoor die heeft binnen no time die twee labjes eronder denk ik maar zo ,een soort van micron maar dan in een andere uitvoering![]()
en vooral Yuta vindt deze "hondjes"leuk
![]()
weet je al iets van hun vachtstructuur?
Ik bedoel zo te zien zijn ze niet kortharig, maar worden het zeg maar "trim"hondjes ?![]()
Ps waar woon je eigenlijk?
Ik denk ,nu ze wat ouder zijn ,dat Jack met die eer gaat strijkentwinkeltje schreef:als het had gekund wel ja maar ben toch heel nieuwsgierig waar hij heen gaat ik denk namelijk dat het een super ondeugd woordNanna schreef:Had je belangstelling twink?twinkeltje schreef:he heeft bean al een baasje