Hallo ik ben Simba, ik ben acht en een half jaar oud, een golden retriever en een je weet wel reu. Volgens zeggen ben ik een hele lieve, gehoorzame hond en een allemansvriend en ik ben stapelgek op tennisballen en ik moet tijdens het uitlaten altijd wat in m'n bek hebben.
Tja ik ben nou eenmaal een Retriever hè. Oh ja, ik zwem heel erg graag maar dan ben ik oostindisch doof zegt mijn vrouwtje want dan kan ze roepen tot ze een ons weegt. Ik luister dan echt niet. Ik blijf in het water, punt uit.
Zo, ik ben Andra, ik ben net drie jaar oud en een kruising van een Golden en een labrador. Dus gewoon een Retriever. Ik ben een teefje en volgens mijn vrouwtje heb ik ADHD. Maar ik zie dat niet zo hoor, ik ben gewoon nog heel erg druk en dan vooral buiten want dan zie ik heel veel honden en dat vind ik super.Ik vind wel dat ik een beetje dominant ben hoor want ik ben mijn pleegbroer Simba echt wel de baas. Ik pik ook alles van hem af en hij vindt dat allemaal goed tja en ik ook natuurlijk. Met ballen heb ik eigenlijk niks (alleen als ik ze kan afpakken van Simba) en water vind ik afschuwelijk (behalve om te drinken) Verder vind ik het heerlijk als ik op vakantie met het vrouwtje mee mag naar de bossen. Dat is het absolute einde voor mij.
Ik ben dus het vrouwtje van deze twee kanjers. Ik ben Els, ben 62 jaar oud (of jong) ben stapel op honden (eigenlijk dieren in het algemeen) en
woon in het mooie polderland van Zoeterwoude (vlakbij Leiden)
Een leven zonder huisdieren kan ik mij niet meer voorstellen en ik hoop dan ook dat mijn gezondheid het toelaat om nog lang huisdieren om mij heen te mogen en kunnen hebben. Heb nu dus twee retrievers maar heb ook de diverse honden uit het asiel gehaald en heb jaren geleden ook een Hollandse Herder gehad. Ik werk niet meer en heb dus alle tijd voor mijn beestjes. Dit was het dan zo'n beetje. Zijn er vragen dan hoor ik dat graag.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie zijn wij ???
Moderator: moderatorteam
-
simandra
Wie zijn wij ???
Laatst gewijzigd door simandra op 19 aug 2008 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Hamilton
- Zeer actief
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:

Ik ben Stefanie, ik heb 4 Tsjechoslowaakse Wolfhonden, een teefje van 32 maanden, een reu en een teefje van 16 maanden en een teefje van 16 weken. Af en toe fok ik een nestje.
Ik wens je veel lees- en schrijfplezier !!
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie