Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
MARC_S schreef:Prachtig! Ben jaloers. Ik heb overal plankjes gehangen maar geen zwaluwen dit jaar helaas
Dit is voor ons ook voor het eerst en we wonen hier nu 9 jaar, dus geduld Ik heb net via het raam wat je op een foto ziet mn nek verrekt om naar het nest te kijken en toen zag ik 2 koppies.
Bullenmama schreef:Vorig jaar had ik ze in de werkplaats, geweldig om te zien hoe de kleintjes leren vliegen van balk naar balk.
Volgens mij heb je trouwens een heel leuk oud huis zo te zien !
klopt, het is van ong. 1920, en heeft niet onder water gestaan tijdens de watersnoodramp. Toen we het kochten was het oud en vervallen, We hebben het grondig gerenoveerd van binnen en van buiten. Ik zal wel eens foto's maken, het word weer eens tijd voor een huizentopic
Hier ook elk jaar een paar nesten in de paardenstal.
Vandeweek moest ik er nog eentje redden. Die hing onder het nest en fladderde af en toe rond maar kon niet weg . Wat bleek: zijn (of haar ) pootje zat met een staarthaar van het paard aan het nest vast :N: . Heel zielig maar met de ladder erbij kon ik het beestje los maken en ook de haar van het pootje losknippen. Toen kon hij echt gaan leren vliegen .
Moeder volgend jaar maar even uitleggen dat staartharen niet geschikt zijn om in het nest te verwerken........
Oh leuk! Wij hebben geen schuine randen aan de daken, dus hier nooit nesten van welke vogel dan ook. Maar ik vind het gezellig...
We waren pas geleden bij een sluis op de Knardijk bij Lelystad en die hele ijzeren toestand bestaat uit overhangende randen en zat helemaal vol met zwaluwnesten, er zaten er echt 10 tallen, echt helemaal te gek.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby