HAP!

Snnnnnnnnap!

Happerrrdehaphap!

Klein snapje.

Ennnnnnnnnn HOP!

Zo
Moderator: moderatorteam

Ik zit nog te balen dat ze die grens van 35 cm eruit gehaald hebben. Ik dacht nog wel safe te zitten met SaarGollum schreef:Rami schreef:Ik las bij die laatste foto: en... OP!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou maar uitkijken met de toekomstige RAD, dit is wel bewijsmateriaal dat je kutkeffertje een arm golden pupje heeft opgegeten

Ik mag ook wel uitkijken met Gol, die maakt net zulke enge geluiden bij het spelen als Saar :N:Moos schreef:Ik zit nog te balen dat ze die grens van 35 cm eruit gehaald hebben. Ik dacht nog wel safe te zitten met SaarGollum schreef:Rami schreef:Ik las bij die laatste foto: en... OP!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou maar uitkijken met de toekomstige RAD, dit is wel bewijsmateriaal dat je kutkeffertje een arm golden pupje heeft opgegeten
Nanna schreef:Beter dan potenrammerMoos schreef:Yep, en potenbijtermassam schreef:kutkeffertje he
Tis inderdaad een venijnig klein kutkrengetje.
Ik hou d'r van![]()

hahaha ja inderdaad, die heeft 'r zowat in de houdgreepMoos schreef:Nanna schreef:Beter dan potenrammerMoos schreef:Yep, en potenbijtermassam schreef:kutkeffertje he
Tis inderdaad een venijnig klein kutkrengetje.
Ik hou d'r van![]()
![]()
Eigenlijk is ze helemaal geen venijnig ding hoor, maar het maakte zo'n leuk fotoverhaal zo![]()
Je moet je natuurlijk wel weren tegen zo'n grote zus
Vanaf dat ze echt gingen spelen toen Vera hier een dag of 4 was heeft Saar het op de oren voorzienranetje schreef:Saartje heeft het wel op de oren van Vera voorzien![]()
Die kan ze goed beetpakken natuurlijk

In dit geval is het met een zRoelfien schreef:Whahaha, die ene foto van Saar met oor.![]()
Nou, het werkt en dat is goed. Saar rulezzzz (toch met z?)