Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

In de vissenkom...

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Bianc@ schreef:
Bianc@ schreef: Toch blijft het kriebelen, wie weet hak ik de knoop toch nog wel door.
Die knoop is dus inmiddels doorgehakt. :mrgreen:
We zijn nog eens bij een kennisje met een grote zeebak gaan babbelen, en daarna hebben we een RSM aangeschaft met alles wat er bij moest komen nog. Koeler was bijv wel nodig want deze bakjes worden vrij warm.

Nu dus aan het opstarten, 20 kilo mooi levend steen erin en nu rustig aan. Zit iig vol met leven dat steen. :mrgreen:
Je begint er in ieder geval goed aan :ok: Tanden op elkaar en niks kopen want nu komen er allerlei algfases en daar moet je gewoon doorheen :mrgreen:
Afbeelding
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

MARC_S schreef:
Bianc@ schreef:
Bianc@ schreef: Toch blijft het kriebelen, wie weet hak ik de knoop toch nog wel door.
Die knoop is dus inmiddels doorgehakt. :mrgreen:
We zijn nog eens bij een kennisje met een grote zeebak gaan babbelen, en daarna hebben we een RSM aangeschaft met alles wat er bij moest komen nog. Koeler was bijv wel nodig want deze bakjes worden vrij warm.

Nu dus aan het opstarten, 20 kilo mooi levend steen erin en nu rustig aan. Zit iig vol met leven dat steen. :mrgreen:
Je begint er in ieder geval goed aan :ok: Tanden op elkaar en niks kopen want nu komen er allerlei algfases en daar moet je gewoon doorheen :mrgreen:
Inderdaad, de eerste algjes zijn al aan het groeien. :mrgreen:

Vermaak me voorlopig prima met het steen hoor, is van alles uitgekomen en ik ontdek elke dag weer wat nieuws! :ok:
Maar het is wel even doorbijten, komen we wel door.
We pakken het allemaal rustig aan, maar die bak met stenen nu is ook erg leuk. :mrgreen:
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox
Afbeelding
Remina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Remina »

Enne.. wel foto's maken als er vissen in zitten hé :mrgreen:
Afbeelding
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

Uiteraard! :ok: Zal nog wel even duren maar dan komen er zeker foto's. :wink: