Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
LongFields schreef:Hee, wat leuk dat je aan me denkt en nieuwe foto's plaatst!
Het ziet er goed uit, lekker zo doorgaan lijkt me.
een paar weken geleden eindelijk iemand gestrikt om foto's te maken en ik was op zoek naar de foto's die ik hier ooit geplaatst had ter vergelijking......vandaar
Dat ziet er netjes uit! Leuk om zo te trainen he? Ik ben ook druk bezig, maar heb hem nog niet zo ontspannen als jij..... *zucht* maar dat gaat vast wel komen......
Gaaf paard
Het ziet er goed uit, en volgens mij is die bak ook heel fijn te rijden of niet?
Ik moet dat nog zien te bereiken met mijn paard, die is 3 en nu 15 x onder het zadel geweest of zo.
Maar ooit komt het goed
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
fes/lou schreef:Gaaf paard
Het ziet er goed uit, en volgens mij is die bak ook heel fijn te rijden of niet?
Ik moet dat nog zien te bereiken met mijn paard, die is 3 en nu 15 x onder het zadel geweest of zo.
Maar ooit komt het goed
wij hebben een agterbergbodem, erg fijn en altijd te rijden.
ik heb deze ook zelf ingereden, af en toe wel spannend maar ook erg leuk om te doen. met goede begeleiding kom je echt een heel eind.
wat heb jij voor paard? en foto's zijn altijd leuk