Bram z'n kaarsje was uit in de middag

Voor de liefhebbers, alle foto's staan in een album:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RXXH4E3B
Moderator: moderatorteam

Bram had een mooie dagRami schreef:Wauw, wat een actie in je foto's, erg leuk!
(Behalve die van Bram dan. Had 'ie het verder naar zijn zin?)

Die laatste zijn de leukste voor de toeschouwers.....kijk ik kan een tunnel....en nog een tunnel...en die hoogtesprong....oowwww riep je mij baasje? Wil je dat ik nu eerst de schutting doe? Nou dan doe ik dat toch, zeg dat dan meteenJaap* schreef: Van fanatiek verbeten tot "joehee kijk eens wat ik kan"

Ik heb het allemaal meegemaaktZoek stok! schreef:Die laatste zijn de leukste voor de toeschouwers.....kijk ik kan een tunnel....en nog een tunnel...en die hoogtesprong....oowwww riep je mij baasje? Wil je dat ik nu eerst de schutting doe? Nou dan doe ik dat toch, zeg dat dan meteenJaap* schreef: Van fanatiek verbeten tot "joehee kijk eens wat ik kan"
Als eigenaar is het inderdaad was minder....maar ach, meestal komt het uiteindelijk best goedJaap* schreef:Ik heb het allemaal meegemaaktZoek stok! schreef:Die laatste zijn de leukste voor de toeschouwers.....kijk ik kan een tunnel....en nog een tunnel...en die hoogtesprong....oowwww riep je mij baasje? Wil je dat ik nu eerst de schutting doe? Nou dan doe ik dat toch, zeg dat dan meteenJaap* schreef: Van fanatiek verbeten tot "joehee kijk eens wat ik kan"
Tot aan de eendennesten in de belendende percelen (kijk ik kan over een sloot springen) aan toe

Haha, ja, dat klinkt als een echte Brammie-dag!Zoek stok! schreef:Bram had een mooie dagRami schreef:Wauw, wat een actie in je foto's, erg leuk!
(Behalve die van Bram dan. Had 'ie het verder naar zijn zin?)
Hij had lol in de rondjes lopen en heeft plezier gehad met andere honden en mensen die speciaal voor hem kwamen volgens hem (he Marye en Githa
)!