De paaaadeeeeen op.........

Kontjes

Vera rook het water...........trok een sprint, dook erin, en had spontaan een hele bananenplantage in haar oren

Spetter spatter.

Leuk he zus?
En natuurlijk spelennnnnn

Die kop van Vera

Ohh, spelen bedoel je
Moderator: moderatorteam

Ze rimpelt haar neus veel inderdaad, maar echt gebruik maken van haar tanden doet ze dan weer niet. Saar heeft nog nooit ook maar een klein schrammetje van haar gehaddoggy schreef:Leuke foto's![]()
![]()
Wat me opvalt bij jouw foto's is dat Vera veel gebruik maakt van haar bek / tanden.
Op andere foto's van andere mensen zie ik dat niet.
( verder niet negatief bedoeld hoor, maar het valt me op).

Ah, oké het viel me namelijk op , op de foto's waar ze op staat.Moos schreef:Ze rimpelt haar neus veel inderdaad, maar echt gebruik maken van haar tanden doet ze dan weer niet. Saar heeft nog nooit ook maar een klein schrammetje van haar gehaddoggy schreef:Leuke foto's![]()
![]()
Wat me opvalt bij jouw foto's is dat Vera veel gebruik maakt van haar bek / tanden.
Op andere foto's van andere mensen zie ik dat niet.
( verder niet negatief bedoeld hoor, maar het valt me op).
Ik vind Vera een érg mooie Golden trouwens, en lekker actiefMoos schreef:
Ja hahaha, ik vond het ook net zo'n balletfotoJaap* schreef:Ballet![]()
Ik vind Vera een érg mooie Golden trouwens, en lekker actief

Ach wat lijkt mij dat toch vervelend, ...ohnee zoéén hebben wij óókMoos schreef:Die kent geen rustige looppas hoor![]()
Ik vind het geweldig hahaJaap* schreef:Ach wat lijkt mij dat toch vervelend, ...ohnee zoéén hebben wij óókMoos schreef:Die kent geen rustige looppas hoor![]()
![]()

Vera kan zo te zien de hele wereld aanMoos schreef:![]()
Ja totdat ze op een Leonberger ofzo stuit, dan ligt ze op d'r rug in d'r eigen plas te rollenTamara. schreef:Vera kan zo te zien de hele wereld aanMoos schreef:![]()
![]()
![]()
Leuke foto's van een heerlijke wandeling met een lieve knipoog naar Moos

Ja hahahaah en ik zag van afstand opeens jouw hond dus toen begon ik wat bozer te roepen of ze snotverdorie weleens wilde luisteren, want ik vond mezelf nogal aso om haar zo zonder baas in zicht door te laten rennen toen ik zag dat er dus al iemand met hond was :N:hovawart schreef:Vera zat inderdaad al een tijdje in het meer, ik dachtnog wel komt er nog een baasje mee.
Maar na de kennismaking en je fotoserie snap ik dat ze vooruit holde dat water trekt haar vanzelf als een ......
En ach het puberen komt vanzelf![]()
.
Zo'n waterrat en die nog willen tegenhouden

Nu snap je waarom ik op mijn plekje bleef staan, mijn hond kende.Moos schreef:Ja hahahaah en ik zag van afstand opeens jouw hond dus toen begon ik wat bozer te roepen of ze snotverdorie weleens wilde luisteren, want ik vond mezelf nogal aso om haar zo zonder baas in zicht door te laten rennen toen ik zag dat er dus al iemand met hond was :N:hovawart schreef:Vera zat inderdaad al een tijdje in het meer, ik dachtnog wel komt er nog een baasje mee.
Maar na de kennismaking en je fotoserie snap ik dat ze vooruit holde dat water trekt haar vanzelf als een ......
.
Zo'n waterrat en die nog willen tegenhouden![]()
Ja, en daardoor ben ik ook maar verder doorgelopen toen ik bij Vera was aangeland (doordat jij duidelijk op jouw plekje bleef staanhovawart schreef:Nu snap je waarom ik op mijn plekje bleef staan, mijn hond kende.Moos schreef:Ja hahahaah en ik zag van afstand opeens jouw hond dus toen begon ik wat bozer te roepen of ze snotverdorie weleens wilde luisteren, want ik vond mezelf nogal aso om haar zo zonder baas in zicht door te laten rennen toen ik zag dat er dus al iemand met hond was :N:hovawart schreef:Vera zat inderdaad al een tijdje in het meer, ik dachtnog wel komt er nog een baasje mee.
.
Zo'n waterrat en die nog willen tegenhouden![]()

Hahahaha jahoor, d'r heeft ook eens iemand een grote hond. Je was toch niet in een officieel losloopgebied hé?Moos schreef:Ja hahahaah en ik zag van afstand opeens jouw hond dus toen begon ik wat bozer te roepen of ze snotverdorie weleens wilde luisteren, want ik vond mezelf nogal aso om haar zo zonder baas in zicht door te laten rennen toen ik zag dat er dus al iemand met hond was :N:![]()
Jawel, en daar mag alles he?Jaap* schreef:Hahahaha jahoor, d'r heeft ook eens iemand een grote hond. Je was toch niet in een officieel losloopgebied hé?Moos schreef:Ja hahahaah en ik zag van afstand opeens jouw hond dus toen begon ik wat bozer te roepen of ze snotverdorie weleens wilde luisteren, want ik vond mezelf nogal aso om haar zo zonder baas in zicht door te laten rennen toen ik zag dat er dus al iemand met hond was :N:![]()
![]()

Ja hoorMoos schreef:Jawel, en daar mag alles he?Jaap* schreef:Hahahaha jahoor, d'r heeft ook eens iemand een grote hond. Je was toch niet in een officieel losloopgebied hé?Moos schreef:Ja hahahaah en ik zag van afstand opeens jouw hond dus toen begon ik wat bozer te roepen of ze snotverdorie weleens wilde luisteren, want ik vond mezelf nogal aso om haar zo zonder baas in zicht door te laten rennen toen ik zag dat er dus al iemand met hond was :N:![]()
![]()