Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat mag jij vinden.
Ik denk dat Storm meer kwaliteit heeft, maar de toekomst zal dat uitwijzen. Wat ik wel zeker weet is dat beide honden het supergoed hebben bij hun baasjes, en dat de eigenaren superblij zijn met hun hond. En dat is belangrijker dan het uiterlijk vind ik.
Kleine kereltjes worden groot !
Ik zie nog zo je puppenfoto's voor me.
Doet me trouwens gelijk denken aan Dikkie Dik . Heb je daar toevallig nog recente foto's van ?
Nee, van Dikkie heb ik voor het laatst foto's gekregen in mei, toen hij 2 jaar oud werd.
Maar het gaat nog steeds prima met hem, ik heb af en toe contact met zijn eigenaresse, die helemaal verliefd op hem is nog steeds.
Mooi om ze zo te zien. Als ik ze vergelijk met toen ze nog in het nest zaten dan zie ik er echt niets van terug. Storm een beetje, Cas is volledig getransformeerd in zijn voordeel.
Cas is inderdaad het meest veranderd, Storm heeft nog exact dezelfde blik als in het nest vind ik. Dat geldt ook voor Charlie, Biko en Eva, qua expressie dan. Qua uiterlijk is weer een ander verhaal natuurlijk.