Shit! Er gaat iets mis met de oren..........

Maandje geleden:

Nu:

Moderator: moderatorteam

Niet alleen van pa trouwens, ook oma Sjefke en oma Femke hebben dat.MARC_S schreef:Haar hoofd begint nu heel breed te worden. Heeft ze van pa.
Pa:
Ik ben ook heel benieuwd. Ik denk dat Storm de jeugdklasse zal winnen met zijn innemende karakter en dan ook nog eens die uitstraling. Het zal weer hetzelfde verhaal worden met Eva en Charlie denk ik dus Charlie wint de teven jeugdklasse als ze zich goed presenteerd. Hoe de pups van Quint x Sterre zijn opgedroogt weet ik niet dus wie weet vegen die ons van de baanLongFields schreef:Niet alleen van pa trouwens, ook oma Sjefke en oma Femke hebben dat.MARC_S schreef:Haar hoofd begint nu heel breed te worden. Heeft ze van pa.
Pa:
![]()
Ze ontwikkelt zich prachtig Marc, en wat een enorm verschil met hoe ze eruit zag toen jullie haar net hadden. Je vergeet gauw dat ze ook zó klein geweest zijn vind ik altijd.
Jullie schrijven haar toch wel in voor de Happening in Heteren hè? Storm en als het goed is Charlie komen ook, Cas en Biko niet want hun eigenaren hebben die dag al iets anders gepland staan.
Eva, Charlie en Storm komen daar trouwens in dezelfde klasse uit als de pups van Fenna x Jannes. Dat is wel heel leuk, pups van 2 zussen, uit 2 verschillende nesten, in 1 klasse. En dan ook nog pups van Sterre x Quint en pups van Femke x Arkan, 1 groot Var Letsager en LongFields gebeuren.![]()
Ik ben heel benieuwd hoe dat uit zal gaan pakken.
Ik krijg nooit zo goed hoogte van de keurmeester die de teven keurt, dus het kan volgens mij alle kanten op gaan. De keurmeester voor de reuen heeft denk ik een voorkeur voor het "echte Belgen-type" tenminste die indruk kreeg ik van haar op de Funday in juni, waar ze de nestbespreking deed. De pups van Quint x Sterre zitten in een andere klasse (vallen in de klasse 6-9 maanden en niet van 9-12 maanden, net zoals de Femke x Arkan en Dille x Cisse pups).MARC_S schreef:
Ik ben ook heel benieuwd. Ik denk dat Storm de jeugdklasse zal winnen met zijn innemende karakter en dan ook nog eens die uitstraling. Het zal weer hetzelfde verhaal worden met Eva en Charlie denk ik dus Charlie wint de teven jeugdklasse als ze zich goed presenteerd. Hoe de pups van Quint x Sterre zijn opgedroogt weet ik niet dus wie weet vegen die ons van de baan. Hoewel ik denk dat Storm niet te overtreffen is als zijn gangen verstevigd zijn. Van Jannes x Fenna kunnen die van jou het wel winnen denk ik. Ze zijn net een tik ouder en moderner-typischer denk ik.
Maargoed, wie weet valt de keurmeester op de berigere honden.
Grappig, ben ik niet de enige die daar zo over denktMARC_S schreef:Nou, ik ben wel blij dat ze eindelijk groot wordt. Gister is er een klein stukje gefietst en wij willen ook wel heel graag weer eens op vakantie naar Frankrijk bv en dan moet ze wel flink kunnen lopen. Dus wat mij betreft lekker snel groot worden. Puppies zijn heel lief maar ook wel echt handenbindertjes.