dat haar
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bakkieboy
Moderator: moderatorteam
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- beppie
- Zeer actief
-
Weri
- Vaste gebruiker
Maw, je bent schijnheilig.Ennath schreef:Wát ??? ...Weri schreef:wat is dit voor iets? Wat een afschuwelijk lelijk mormel zeg.
Ik hou helemaal niet noppes nada van langharige dreadlockhonden...
Beardeds, Boomers en Bobtails .... alleen maar te pruimen na een hele korte knipbeurt.
Maar voor Bakkie maak ik een hele grote uitzondering.
Ik heb nog nooit een hond gezien die zoveel Joie de Vivre uitstraalt.
Ik vind Bakkie geweldig ..... en helemaal niet lelijk.
En nu ik toch bezig ben ...
Hetzelfde geldt voor nakertje Sophie ....
Naakthonden roepen bij mij dezelfde reactie op als reptielen bij andere mensen .... maar voor Sophietje maak ik graag een uitzondering
Wat is het verschil aan sophie en een andere nakerd?
-
Weri
- Vaste gebruiker
En jij bent degene die dat bepaald? Als ik had gezegd ik vind hem mooi is er niemand die er wat van zegt, maar nu zeg ik dat ik hem lelijk vind en dat mag niet.fes/lou schreef:Dan nog vind ik het erg ongenuanceerd om zo te reageren, je kunt het ook subtieler doen of gewoon je smoel dicht houden en wegklikken.Weri schreef:Smaken verschillen héFrenk schreef:Lelijk? Kijk nou eens naar die lieve kopWeri schreef:wat is dit voor iets? Wat een afschuwelijk lelijk mormel zeg.
-
JBK
Nee, je zegt niet dat je hem lelijk vind, je zei dat het een afschuwelijk lelijk mormel is.Weri schreef:En jij bent degene die dat bepaald? Als ik had gezegd ik vind hem mooi is er niemand die er wat van zegt, maar nu zeg ik dat ik hem lelijk vind en dat mag niet.fes/lou schreef:Dan nog vind ik het erg ongenuanceerd om zo te reageren, je kunt het ook subtieler doen of gewoon je smoel dicht houden en wegklikken.Weri schreef:Smaken verschillen héFrenk schreef: Lelijk? Kijk nou eens naar die lieve kop
Dat zijn twee verschillende dingen. Zie het verschil tussen zelf iets lelijk vinden (=mening geven) of botweg zeggen dat het een ...... is!
Ik vind hem qua uiterlijk ook geen hond voor mij, maar qua karakter en (zoals een voorgangster al zei) met geweldige levensvreugde wat er vanaf druipt. En ook daar kun je schoonheid in ontdekken!
p.s. Nanna, je hebt toch wel Bakkie's internet beveiligd hè, dat ie dit niet allemaal hoeft te lezen?
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Misschien moet je het dan toch eens proberenNanna schreef:Overigens: 1U en BOBflatcoat schreef:Het wegknippen is dus geen min-puntje voor een keurmeester.
Op een clubmatch niet nee. Op een grote show wel hoor, alhoewel de Puli geen voorgeschreven toilet heeft.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
vind het eigenlijk ook wel grappigalm@ schreef:Ik kan er ook wel de humor van inzienNanna schreef:Weri schreef:wat is dit voor iets? Wat een afschuwelijk lelijk mormel zeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
dit komt recht uit Weri d'r tenen
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ze eens kennis komen maken met blije Bakkie
gelijk of dat ik Bakkie ook wel grappig vind
-
Bullenmama
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
juist ja jij weet er heel veel van af dus eigenlijk bedoel ik te vragen kan jij niet iets moois in elkaar steken voor de rassenstandaardNanna schreef:De Komondor is moeilijk te houden ivm zijn karakter. Het zijn echte wakers, en dan bedoel ik niet dat ze alleen maar aanslaantwinkeltje schreef:hebben we eigenlijk al een bakkie ras beschrijvingnet als zijn grotere soort vind ik ze heel leuk maar ze zijn toch niet zo makkelijk altijd te houden toch
Als het even tegenzit grijpen ze je vól in je flikker ook. De Komondor is vaak meer gehecht aan zijn terrein dan aan zijn baas; buiten het territorium voelen ze zich onprettig.
De Puli is meer een clowntje, je kunt het vergelijken met een Schapendoes. Ik kan geen nadeel bedenken van dit ras, buiten dat ze wel een neiging tot blaffen hebben (maar dat kun je vrij makkelijk de kop indrukken). En zoals ieder ander ras moeten ze wel netjes opgevoed worden, als je ze maar laat begaan kunnen het kleine saggerijntjes worden. Maar ja, dat geldt ook voor teckels
- Hector
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duits herder werklijn wolfsgrauw
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is de manier waarop.Weri schreef:En jij bent degene die dat bepaald? Als ik had gezegd ik vind hem mooi is er niemand die er wat van zegt, maar nu zeg ik dat ik hem lelijk vind en dat mag niet.fes/lou schreef:Dan nog vind ik het erg ongenuanceerd om zo te reageren, je kunt het ook subtieler doen of gewoon je smoel dicht houden en wegklikken.Weri schreef:Smaken verschillen héFrenk schreef: Lelijk? Kijk nou eens naar die lieve kop
Kijk ik trouwens in je berichten wat je zelf hebt......en dan vind je Bakkie lelijk
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell