Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Terror Pommetje heeft een prooi......
Moderator: moderatorteam
-
Addy
Terror Pommetje heeft een prooi......
.......gevonden en niemand mocht erbij komen, een half verrotte vogel van weken oud :N:

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
-
Addy
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Dochterlief heeft toch een beetje de schrik te pakken van Pom, en zou bij dit bericht nog eens hard roepen dat onze honden dat noooooit zouden doen.
En daar heeft ze wel gelijk in, zowel Jack als Lilo deinzen een beetje terug bij een dood beest (tenzij het al heel erg en heel lang dood is, dan moet erin gerold
)
Ik verziek je topic dus maar effe, maar dat gedrag van mijn stel verbaast me wel. De meeste honden die ik ken gaan ook vrolijk lopen rennen met een dooie vogel, en mijn Bambi-honden wenden hun kop af van een berg bloederige veren of een platgereden egeltje. Heb ik nou van die rare honden?
En daar heeft ze wel gelijk in, zowel Jack als Lilo deinzen een beetje terug bij een dood beest (tenzij het al heel erg en heel lang dood is, dan moet erin gerold
Ik verziek je topic dus maar effe, maar dat gedrag van mijn stel verbaast me wel. De meeste honden die ik ken gaan ook vrolijk lopen rennen met een dooie vogel, en mijn Bambi-honden wenden hun kop af van een berg bloederige veren of een platgereden egeltje. Heb ik nou van die rare honden?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Addy