Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie foto's,
ik ga 2 oktober ook naar Blijdorp en ben ook van plan veel foto;s te gaan schieten.Nu las ik alleen op de site van blijdorp dat de foto niet zomaar gepubliceerd mochten worden,
dit staat er: Foto's maken of filmen in Diergaarde Blijdorp
Je mag voor je privé-verzameling natuurlijk foto's maken en de dieren en verblijven op film vastleggen, echter alleen voor eigen gebruik en zolang je de andere parkbezoekers niet belemmert. Publicatie van beeld- en/of geluidsmateriaal is verboden, tenzij er door Diergaarde Blijdorp vooraf schriftelijk toestemming is verleend. Als je beroepsmatig opnames wilt maken, dien je daarvoor altijd vooraf contact op te nemen met de Afdeling Communicatie van Diergaarde Blijdorp. Dit geldt niet voor trouwfoto's. Als je beroepsmatig zonder toestemming van de afdeling Communicatie foto's of filmmateriaal maakt en/of gebruikt, bega je een strafbaar feit en kun je juridisch vervolgd worden.
Ik heb geen idee of ik ze nou wel op mn site durf te zetten of op een forum, weet niet of je daar echt last me kunt krijgen.
Irene schreef:Mooie foto's,
ik ga 2 oktober ook naar Blijdorp en ben ook van plan veel foto;s te gaan schieten.Nu las ik alleen op de site van blijdorp dat de foto niet zomaar gepubliceerd mochten worden,
dit staat er: Foto's maken of filmen in Diergaarde Blijdorp
Je mag voor je privé-verzameling natuurlijk foto's maken en de dieren en verblijven op film vastleggen, echter alleen voor eigen gebruik en zolang je de andere parkbezoekers niet belemmert. Publicatie van beeld- en/of geluidsmateriaal is verboden, tenzij er door Diergaarde Blijdorp vooraf schriftelijk toestemming is verleend. Als je beroepsmatig opnames wilt maken, dien je daarvoor altijd vooraf contact op te nemen met de Afdeling Communicatie van Diergaarde Blijdorp. Dit geldt niet voor trouwfoto's. Als je beroepsmatig zonder toestemming van de afdeling Communicatie foto's of filmmateriaal maakt en/of gebruikt, bega je een strafbaar feit en kun je juridisch vervolgd worden.
Ik heb geen idee of ik ze nou wel op mn site durf te zetten of op een forum, weet niet of je daar echt last me kunt krijgen.
Wat voor camera heb je trouwens?
ik denk dat er hier meer gedoelt wordt op beelden van bezoekers, dat haal ik er uit tenminste, mensen fotograveren dus
Volgens mij zijn de voorwaarden van Blijdorp wel degelijk van toepassing op de foto's van dieren.
Het gaat er om dat je gemaakte foto's niet commercieel gaat "uitbuiten" dmv bijvoorbeeld het uitgeven van een fotoboek, waarvan zij dan de winst van mislopen.
Ik denk dat het plaatsen op een eigen website helemaal geen probleem is, tenzij je er posters van laat afdrukken en met dikke winst gaat verkopen.