Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
We zijn in Beekse Bergen geweest en daar was een kameel van ouderdom gestorven. Om het vlees niet te verspillen hebben ze de dode kameel aan de leeuwen gegeven.
vol en tevreden met een volle buik;
en dit was er na twee dagen nog van de kameel over
het was echt heel mooi om te zien. al moest ik het wel even goed uitleggen aan Martijn die het toch wel zielig vond. Maar nu weet hij het; die kameel was vlees en leeuwen eten vlees. En zo is het.
Wow, erg mooi om te zien!
Er is niet veel van over gebleven, van de kamelen.
Netjes afgekloven tot op het bot.
Wat bijzonder dat jij dit hebt mogen aanschouwen, ik had dat ook wel willen zien.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
het was ook echt heel gaaf. zag je die welpjes voorbij hobbelen met één of ander orgaan in hun bek. En na twee dagen werd er nog gesleept met de poten van die kameel. Heel bijzonder om te zien. Ook wel fijn dat de verzorgers de kameel vlak voor het glas hadden gelegd, zo kon je echt haarfijn zien hoe je een kameel leegslurpt via zijn achterste.
Haha, vooral je laatste stukje over slurpen maakt het geheel toch weer wat ranzigs hebben, maar ik kan me goed voorstellen dat het toch mooi was om te zien.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
miekmiek schreef:het was ook echt heel gaaf. zag je die welpjes voorbij hobbelen met één of ander orgaan in hun bek. En na twee dagen werd er nog gesleept met de poten van die kameel. Heel bijzonder om te zien. Ook wel fijn dat de verzorgers de kameel vlak voor het glas hadden gelegd, zo kon je echt haarfijn zien hoe je een kameel leegslurpt via zijn achterste.
Gaaaaf...
Die laatste foto is echt top, dat afgekloven karkas.
Ze weten er wel raad mee!
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.