Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Supermooi!
Ik zie dat jullie deze actiefoto's van je duiven prima zelf kunnen maken, hebben jullie mij niet meer voor nodig.
Ik vind de kleur van de duiven echt prachtig! Deze had je eerst toch nog niet?
Zijn dit Oosterse rollers? Ik vind ze een mooi model hebben.
Een paar jaar geleden heb ik een paartje Oosterse rollers gehad. Nadat ik ze gewend had aan hun hok mochten ze los. Binnen 2 dagen waren ze allebei weg. Bij navraag bij buren bleek dat een buurman een sperwer aan het werk had gezien. Sinds die tijd heb ik geen duiven meer gehad. Zo'n paartje rollers zou ik toch ooit nog wel een keer willen proberen.
Dibbes schreef:Zijn dit Oosterse rollers? Ik vind ze een mooi model hebben.
Een paar jaar geleden heb ik een paartje Oosterse rollers gehad. Nadat ik ze gewend had aan hun hok mochten ze los. Binnen 2 dagen waren ze allebei weg. Bij navraag bij buren bleek dat een buurman een sperwer aan het werk had gezien. Sinds die tijd heb ik geen duiven meer gehad. Zo'n paartje rollers zou ik toch ooit nog wel een keer willen proberen.
Mocht je interesse hebben dan kan ik ze nog 1 nest laten krijgen en dan geef ik je de twee jongen als ze net zelfstandig zijn. Ze hebben wel een goed hokje nodig en geen tilletje op een paal want dat verlaten ze. Ze moeten echt een huisje oid hebben. Ik ben net de hele bende van dit jaar aan het verkopen en heb op 2 duiven na alle jongen verkocht inmiddels.
Die duiven zijn al wat ouder en broer en zus. Deze zijn vliegtype en ik zie ze regelmatig spelen met de roofvogels. Deze worden echt niet gepakt hoor, die zoeven de roofvogels eruit. Soms zie ik ze er naartoe vliegen en dan spelen met de roofvogel