Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After Summer Wandeling 2008
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
Dat issie dan allang weer vergeten.Jacksel schreef:Yore blijft in ieder geval thuis, heb even geen zin meer in groepsdingen met hem (heeft zich gister weer misdragen)...
Bij deze. Neem de delinquent gewoon lekker mee en als ie vervelend is dan lijn je hem gewoon aan en sjok ik wel verder met hem.Of ik kom hangt even af of ik een oppas voor hem kan vinden...
-
C@rmen
Heb je je handen dan ook nog vrij voor een labrador stuiterbal?Lars schreef:Dat issie dan allang weer vergeten.Jacksel schreef:Yore blijft in ieder geval thuis, heb even geen zin meer in groepsdingen met hem (heeft zich gister weer misdragen)...
Bij deze. Neem de delinquent gewoon lekker mee en als ie vervelend is dan lijn je hem gewoon aan en sjok ik wel verder met hem.Of ik kom hangt even af of ik een oppas voor hem kan vinden...
Dan neem ik beide heren mee namelijk
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Oh zou best goed zijn voor Juno. Mmm, even kijken of ik kan hoor!
Zou ik met iemand mee kunnen rijden eventueel?
Anders moet ik gaan uitzoeken of ik met het openbaar vervoer er kan komen.
-edit- brrrr ander half uur reistijd met de trein. Ik ga kijken of ik vervoer kan regelen, misschien dat m'n vriendin ook mee wilt.
Zou ik met iemand mee kunnen rijden eventueel?
Anders moet ik gaan uitzoeken of ik met het openbaar vervoer er kan komen.
-edit- brrrr ander half uur reistijd met de trein. Ik ga kijken of ik vervoer kan regelen, misschien dat m'n vriendin ook mee wilt.
Laatst gewijzigd door Gaia op 22 sep 2008 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

- Qal
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Bovendien loopt Tsuki gewoon los Carmen, dus ik kan je stuiterbal ook nog overnemen. Ben happy labjes gewendLars schreef:Wat mij betreft geen probleem.C@rmen schreef: Heb je je handen dan ook nog vrij voor een labrador stuiterbal?![]()
Dan neem ik beide heren mee namelijk![]()
Mijn ellebogen zijn wel wat gewend.![]()
-
C@rmen
Ik ga nog even denken, mark gaat hier met zijn vader met het dak bezig als het droog is en dan heeft hij geen tijd om op tess te letten dus dan moet ik even andere oppas regelen.Jinx schreef:Bovendien loopt Tsuki gewoon los Carmen, dus ik kan je stuiterbal ook nog overnemen. Ben happy labjes gewendLars schreef:Wat mij betreft geen probleem.C@rmen schreef: Heb je je handen dan ook nog vrij voor een labrador stuiterbal?![]()
Of ik moet haar meenemen natuurlijk maar een kind en 2 honden is ook zo'n klus
- Mit
- Zeer actief
Yep, denk eraan dat het 1 grote zandbak is daarC@rmen schreef:Ik ga nog even denken, mark gaat hier met zijn vader met het dak bezig als het droog is en dan heeft hij geen tijd om op tess te letten dus dan moet ik even andere oppas regelen.Jinx schreef:Bovendien loopt Tsuki gewoon los Carmen, dus ik kan je stuiterbal ook nog overnemen. Ben happy labjes gewendLars schreef:Wat mij betreft geen probleem.C@rmen schreef: Heb je je handen dan ook nog vrij voor een labrador stuiterbal?![]()
-
Reini
- Zeer actief
Even ter info: Puppy's kunnen prima mee, de hele wandeling zal te ver zijn (lengte van de wandeling en mul zand in de duinen) maar het is heel goed mogelijk om eerder om te draaien en bij de kiosk op de groep te wachten
De lijst is weer bijgewerkt. Volgens mij heb ik het goed bijgehouden maar als iemand een fout ziet (hondennamen die niet bij je horen ofzo
) dan hoor ik dat graag zodat ik het aan kan passen 
De lijst is weer bijgewerkt. Volgens mij heb ik het goed bijgehouden maar als iemand een fout ziet (hondennamen die niet bij je horen ofzo
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
Annemieke (miekmiek) is een keer (twee keer zelfs, dacht ik) met de kinderwagen meegeweest en dat is redelijk te doen maar hou er rekening mee dat het zand echt mul is (ik weet niet of je al eens in de soesterduinen hebt gewandeld?). We gaan niet door het bos maar dwars door de duinenC@rmen schreef: Ik ga nog even denken, mark gaat hier met zijn vader met het dak bezig als het droog is en dan heeft hij geen tijd om op tess te letten dus dan moet ik even andere oppas regelen.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
Charlotte*
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Oh voor degene die Tess en mij niet kennen en in het bezit van een reu zijn.Tess is nu een goede week loops af,dus op 4 oktober is Tess niet loops,wordt het niet en het is dan ook niet echt net geweest...
voordat ik weer valse beschuldigingen krijg
Tess heeft nu eenmaal een erg aantrekkelijk kontje voor veel reuen zoals gebleken is op eerdere wandelingen,dus mocht je je reu kwijt zijn gewoon Tess roepen en met zakje koekjes rammelen waarschijnlijk heb je dan ook je reu weer te pakken

Tess heeft nu eenmaal een erg aantrekkelijk kontje voor veel reuen zoals gebleken is op eerdere wandelingen,dus mocht je je reu kwijt zijn gewoon Tess roepen en met zakje koekjes rammelen waarschijnlijk heb je dan ook je reu weer te pakken

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Bedankt voor de waarschuwingschumie schreef:Oh voor degene die Tess en mij niet kennen en in het bezit van een reu zijn.Tess is nu een goede week loops af,dus op 4 oktober is Tess niet loops,wordt het niet en het is dan ook niet echt net geweest...voordat ik weer valse beschuldigingen krijg
![]()
![]()
Tess heeft nu eenmaal een erg aantrekkelijk kontje voor veel reuen zoals gebleken is op eerdere wandelingen,dus mocht je je reu kwijt zijn gewoon Tess roepen en met zakje koekjes rammelen waarschijnlijk heb je dan ook je reu weer te pakken![]()
Is er iemand een beetje bekend in Soest? Ik moet namelijk van station zuid naar de soesterduinen lopen. Volgens google maps is dat alleen maar rechtdoor lopen, klopt dat? Of staan er misschien bordjes richting soesterduinen? Dat zou het nog makkelijker maken
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Klopt hoor.veertje schreef:Bedankt voor de waarschuwingschumie schreef:Oh voor degene die Tess en mij niet kennen en in het bezit van een reu zijn.Tess is nu een goede week loops af,dus op 4 oktober is Tess niet loops,wordt het niet en het is dan ook niet echt net geweest...voordat ik weer valse beschuldigingen krijg
![]()
![]()
Tess heeft nu eenmaal een erg aantrekkelijk kontje voor veel reuen zoals gebleken is op eerdere wandelingen,dus mocht je je reu kwijt zijn gewoon Tess roepen en met zakje koekjes rammelen waarschijnlijk heb je dan ook je reu weer te pakken![]()
![]()
Is er iemand een beetje bekend in Soest? Ik moet namelijk van station zuid naar de soesterduinen lopen. Volgens google maps is dat alleen maar rechtdoor lopen, klopt dat? Of staan er misschien bordjes richting soesterduinen? Dat zou het nog makkelijker maken
Er staan geen borden, maar het is niet moeilijk te vinden hoor.
Het is alsmaar rechtdoor, met de bocht mee naar rechts.
Vervolgens voor het spoor naar links en daar is de parkeerplaats.

- veertje
- Zeer actief
Oke mooi, dan moet ik het wel kunnen vinden. De trein komt ruim van te voren aan, dus heb nog even de tijd om het te zoekenmarye schreef:Klopt hoor.veertje schreef:Is er iemand een beetje bekend in Soest? Ik moet namelijk van station zuid naar de soesterduinen lopen. Volgens google maps is dat alleen maar rechtdoor lopen, klopt dat? Of staan er misschien bordjes richting soesterduinen? Dat zou het nog makkelijker maken
- Judith&Jayla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers
- Jacksel
- Zeer actief
Heb je alleen Joris bij je? Dan kan ik je namelijk ook wel even oppikken bij het station, moet je hem even op schoot nemen voorin. Station Amersfoort kan dan ookveertje schreef:Oke mooi, dan moet ik het wel kunnen vinden. De trein komt ruim van te voren aan, dus heb nog even de tijd om het te zoekenmarye schreef:Klopt hoor.veertje schreef:Is er iemand een beetje bekend in Soest? Ik moet namelijk van station zuid naar de soesterduinen lopen. Volgens google maps is dat alleen maar rechtdoor lopen, klopt dat? Of staan er misschien bordjes richting soesterduinen? Dat zou het nog makkelijker maken

You'll be in my heart... Always...
- Jacksel
- Zeer actief
Overigens, als Yore een hond aan het lastigvallen is en ik (en Merit en Lars) ben niet in de buurt, haal hem er dan alsjeblieft af en geef hem op zijn donder, hij stuitert alle kanten op, dus ik kan nooit 100% ven de tijd bij hem in de buurt zijn als ie eenmaal een bui heeft (en ik krijg hem ook niet gevangen als ie zo is)

You'll be in my heart... Always...
-
C@rmen
Maak je niet nu al druk joh karin, jou stress voelt yore aan en dan zal hij alleen maar meer in de kloot modus schietenJacksel schreef:Overigens, als Yore een hond aan het lastigvallen is en ik (en Merit en Lars) ben niet in de buurt, haal hem er dan alsjeblieft af en geef hem op zijn donder, hij stuitert alle kanten op, dus ik kan nooit 100% ven de tijd bij hem in de buurt zijn als ie eenmaal een bui heeft (en ik krijg hem ook niet gevangen als ie zo is)
- Mit
- Zeer actief
Helaas wel ja.C@rmen schreef:Maak je niet nu al druk joh karin, jou stress voelt yore aan en dan zal hij alleen maar meer in de kloot modus schietenJacksel schreef:Overigens, als Yore een hond aan het lastigvallen is en ik (en Merit en Lars) ben niet in de buurt, haal hem er dan alsjeblieft af en geef hem op zijn donder, hij stuitert alle kanten op, dus ik kan nooit 100% ven de tijd bij hem in de buurt zijn als ie eenmaal een bui heeft (en ik krijg hem ook niet gevangen als ie zo is)
Maar Karin, relax. Het is een groep mensen die weten wat voor klootzakjes honden kunnen zijn dus die zullen daar echt niet van wakker liggen. Komt helemaal goed
- Judith&Jayla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- veertje
- Zeer actief
Ja ik heb alleen Joris mee. Anders zou Biry ook mee moeten naar de clubmatch en dat gaat niet. Zo'n wandeling had ze wel erg leuk gevonden.Jacksel schreef:Heb je alleen Joris bij je? Dan kan ik je namelijk ook wel even oppikken bij het station, moet je hem even op schoot nemen voorin. Station Amersfoort kan dan ookveertje schreef:Oke mooi, dan moet ik het wel kunnen vinden. De trein komt ruim van te voren aan, dus heb nog even de tijd om het te zoekenmarye schreef:Klopt hoor.veertje schreef:Is er iemand een beetje bekend in Soest? Ik moet namelijk van station zuid naar de soesterduinen lopen. Volgens google maps is dat alleen maar rechtdoor lopen, klopt dat? Of staan er misschien bordjes richting soesterduinen? Dat zou het nog makkelijker maken
Ik reis via Utrecht centraal en kom dus niet op station Amersfoort, maar als ik mee kan rijden vanaf Soest zuid zou dat erg fijn zijn
- Qal
- Zeer actief
Idd en wij letten ook op dus dat komt helemaal goed.Jinx schreef:Helaas wel ja.
Maar Karin, relax. Het is een groep mensen die weten wat voor klootzakjes honden kunnen zijn dus die zullen daar echt niet van wakker liggen. Komt helemaal goed
Daarnaast denk ik te merken dat de eigenaren het eerder vervelend vinden dan de mensen/honden die "lastig gevallen" worden. Laat maar komen al die "klootzakjes", ik mag dat wel honden met een eigen willetje, een sterke drive en oren waar bananen in gekweekt lijken te worden.
- K@ren
- Actief
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Dan vind jij Baco vast een wereldhond LarsLars schreef:Idd en wij letten ook op dus dat komt helemaal goed.Jinx schreef:Helaas wel ja.
Maar Karin, relax. Het is een groep mensen die weten wat voor klootzakjes honden kunnen zijn dus die zullen daar echt niet van wakker liggen. Komt helemaal goed![]()
Daarnaast denk ik te merken dat de eigenaren het eerder vervelend vinden dan de mensen/honden die "lastig gevallen" worden. Laat maar komen al die "klootzakjes", ik mag dat wel honden met een eigen willetje, een sterke drive en oren waar bananen in gekweekt lijken te worden.
Groetjes Els