Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Asociale tractorbestuurders R'daalse veld.

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Asociale tractorbestuurders R'daalse veld.

Ongelezen bericht door marian* »

Zoals velen hier weten worden er op het Rozendaalse veld al een poos werkzaamheden verricht waardoor er veel werkverkeer is.
Dat werkverkeer bestaat uit tractoren die zand afvoeren,en daar gaat het om.
Die lui rijden asociaal hard met die dingen op smalle wegen die daar helemaal niet op berekend zijn(ook qua zwaarte niet) en als je niet uitkijkt word je tegen een boom geplet want ze rijden met een vaart van dik 60 op bochtige wegen,dus als je ze ziet zijn ze er.Aan de verkeerde kant van de weg,die niet al te overzichtelijk is.
Vanmiddag moest ik twee keer achter elkaar heel snel de kapot gereden berm in rijden om niet onder de tractor geplet te worden :evil:
Er zijn al diverse mailtjes naar de politie gegaan en het enige wat er gebeurd is is dat er borden zijn geplaatst waarop staat dat automoblisten zanddumpers voorrang moeten geven(je kunt weinig anders) en er geldt een snelheidsbeperking van 30/u.
Ik ben heel wel bereid rekening te houden met dat werkverkeer maar ik verwacht van hen dat ze dan ook rekening houden met mij.
Dit is gewoon levensgevaarlijk :boos:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Nou dat is het zeker!! je moet er niet aan denken dat je ze net te laat aan ziet komen zeg!

Misschien kan je die lui er zelf op aanspreken?
RIP Cena :roos:
    Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”