Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben gek op het gebied rond de Overijsselse Vecht. Wij liepen voorheen heel vaak tussen Ommen en Dalfsen. Het is daar echt zo ontzettend mooi en dat blijkt ook wel weer uit je foto's.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Ik ben ook gek op de omgeving daar. Gelukkig hebben we vrienden wonen in Den Ham en kunnen we regelmatig een weekendje of een paar dagen daar vertoeven, zoals ook dit weekend. De honden hebben het er altijd super naar onze zin en wij genieten vooral van alle rust en de mooie natuur. Ooit hopen we ook die kant uit te kunnen gaan, weg uit de Randstad.
MARC_S schreef:
Mooie foto's, zeker die ijslander? die je zo brutaal aan staat te kijken.
Het was inderdaad een koppel jonge IJslander-hengsten. Die zweetvos (ik weet niet hoe het heet bij IJslanders) was echt prachtig en inderdaad lekker brutaal. Toen hij al die Laekense zag ravotten aan de andere kant van de Vecht kwam hij even polshoogte nemen.
Overijssel is echt prachtig.
Van de zomer 2 weken gekampeerd...zou zo weer terug willen. Schitterende natuur daar en heerlijk wandelen met die genummerde paaltjes en pijltjes.
janinca2002 schreef:En hoeveel bekeuringen hebben jullie gekregen? Een collega had er 3 dit weekend ) woont in Den Ham) ivm extra controle ,Hellendoorn Ralley
Bekeuringen waarvoor? Ik heb geen bekeuring gezien. Wel veel ralley-auto's en drukte in verband met de ralley. We zijn nog in Rijssen geweest, daar was de start op zaterdag en was het dus een drukte van belang.
janinca2002 schreef:En hoeveel bekeuringen hebben jullie gekregen? Een collega had er 3 dit weekend ) woont in Den Ham) ivm extra controle ,Hellendoorn Ralley
Bekeuringen waarvoor? Ik heb geen bekeuring gezien. Wel veel ralley-auto's en drukte in verband met de ralley. We zijn nog in Rijssen geweest, daar was de start op zaterdag en was het dus een drukte van belang.
Middag dan was je 2 km bij ons vandaan, we waren aan het trainen vrijdag
Er zijn 1100 bekeuringen uitgeschreven ivm verkeersovertredingen dit weekend
janinca2002 schreef:
Middag dan was je 2 km bij ons vandaan, we waren aan het trainen vrijdag
Er zijn 1100 bekeuringen uitgeschreven ivm verkeersovertredingen dit weekend
Vrijdag waren wij er nog niet.
Verkeersovertredingen hebben we (volgens mij) ook niet gemaakt, dus vandaar dat we er zonder bekeuringen af zijn gekomen denk ik.
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen Jenny. Ik baal er zelf altijd al stevig van als ik na een weekendje of aantal dagen weer richting het westen rijd, en de drukte weer in moet.
Voor ons is het dus heerlijk om af en toe bij die vrienden te kunnen logeren.