Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Bedankt voor de tip, ik ga er (beter) op letten de volgende keer.
Dat kan nog wel bij het lijstje wat ik gemaakt heb van dingen die allemaal anders moeten als ik rijd.
Als ik dit zo zie........zucht. Soms mis ik het rijden opeens weer, het verzorgen van de paarden, het rommelen in de stallen, oftewel gewoon de paarden zelf. En dat terwijl het allemaal toch al jaaaaaaaaaaaren geleden is. Gaat nooit meer over hé? Mooie foto's in elk geval en een héle mooie schimmel!
Groetjes uit Papendrecht van Carin, Jazz en Yunishka.
Nee, ik denk ook dat dat niet meer over zal gaan.
Wie weet gaat het er bij jou ooit weer van komen.
Bedankt voor je compliment over de foto's en mijn schimmel. Ik vind hem ook een echte knapperd, en dat terwijl ik voordat ik hem zag eigenlijk helemaal niet van schimmels hield...
Hij heette toen Sjimmie, zaten leuke papieren bij maar die heb ik nooit gezien. De gene voor wie ik hem reed was een beetje bang geworden na een val en Sjim kon nogal schrikkerig zijn en heftig reageren.
Springen had ie een hekel aan, liep alle balken er gewoon af, tot ik hem mee nam naar een crosstraining, hij sprong ALLES. Dresuren was zwaar, erg flegmatiek maar net een diesel, als hij dan liep dan bleef ie ook sjauwen.
Helaas werd hij uiteindelijk verkocht, een prijs die ik me niet kon veroorloven. Hij is verkocht aan een Z dressuur ruiter die hem het Z in heeft gereden en daar "bleef hangen". Ook daar is hij weer weg gegaan, waar hij nu is weet ik niet. Hij was nogal sjaggie op stal, had de neiging zich aan zijn halster op te hangen en had een heel gevoelige huid, altijd plekken onder zijn hoofdstel zodat het hele hoofdstel op den duur was bekleed met schapenvacht. Dat hielp.
Het is ondertussen al 6 jaar geleden.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!