Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Home shoppen

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Home shoppen

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Vanmiddag was ik even thuis en ik had de tv aan. Tell sell (of een ander homeshopping programma) kwam voorbij en het ging over honden. Ik even opletten dus. Blijkt het een Amerikaanse man te zijn die belooft dat 'vervelende' honden in vijf minuten veranderen in engeltjes. Ik dacht al, dat zal iets lekkers zijn. En ja hoor, het is een TT die hij uiteraard anders noemt en vooral ook niet zegt dat het om stroomstoten gaat.

Vervolgens zie ik een pupje van tien weken die elke keer de deur uit rent als de deur open gaat om te gaan wandelen. Zo de straat op. Dat kan natuurlijk niet. Dus hup die band om en tadaaaaa hij doet het niet meer.

De band werkt tegen alle problemen die je zou kunnen hebben: trekken aan de lijn, graven, agressie tov andere honden, niet willen blijven liggen etc.

Dus jongens: deze hoek kunnen we wel opdoeken, gewoon allemaal naar Tell Sell surfen en binnen vijf minuten heb je de ideale hond :cheer:

:eek:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

brrrr, kippevel krijg ik van dat soort gasten. Ik kan het overigens niet vinden op de website.

-edit- op welk net was het?
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik ken wel die van een of andere stofzuiger-borstel voor honden.

Maar dit is wel heel dramatisch zeg...fijn ook als mensen dat gaan bestellen en omhangen bij hun pup :jank:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Lekker dan :roll:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Zoek stok!
Zeer actief

Gaia schreef:brrrr, kippevel krijg ik van dat soort gasten. Ik kan het overigens niet vinden op de website.

-edit- op welk net was het?
Dagtelevisie lijkt allemaal op elkaar, ik denk dat het RTL (7?) was of SBS.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

In de tv gids te zien, moet het Teleshop 5 of 8 zijn geweest....
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Gaia
Zeer actief

Ik ben aan het zoeken, maar kan de hele website van teleshop 5 niet vinden. Wel van best of shopping en telsell, maar daar zie ik het niet tussen staan.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Ik kan het ook niet vinden :19: Als ik het nog eens zie, zal ik op de url letten :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Gaia
Zeer actief

doe maar. Anyhows, belachelijk dat ze dit doen. :devil:
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Geweldig. :roll:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Hoe absurd ! :devil:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Moos
Zeer actief

Dit zal 'm zijn?

http://www.dogfather.tv/productinfo.php

(je kan rechts op het filmpje klikken wat naar ik aanneem op tv komt?).
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Binkie2
Actief
Mijn ras(sen): Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Binkie2 »

Sadly, many of these dogs are destroyed because the passive, repetitive, bribery style methods used to train them did not gain control over their will, and, in fact, actually exacerbated the aggression issues. The owners were fooled into thinking that every time their dogs sat for a treat they were on the road to achieving obedient dogs. Little did they know that they were training their dogs to perform a superficial imitation of obedience that would soon crumble under the distractions and temptations of real life.

Oh nee!! had ik toch zo'n elektrocuteerband moeten kopen!

Pffff...
ranetje
Zeer actief

:ugh:
destroyed? :jank:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Catootje
Actief

Ongelezen bericht door Catootje »

Handig, zo'n afstandsbediening voor je hond. Vooral zo jong mogelijk mee beginnen :eek:

Idioten! Ik krijg regelmatig mensen in de winkel die informeren naar de TT. Ze denken dat het dé oplossing is bij weglopen, uitvallen naar andere honden, poep eten, noem maar op. Wordt ik altijd een beetje narrig en verdrietig van :evil: :jank:
Afbeelding
Groetjes uit Papendrecht van Carin, Jazz en Yunishka.
Niek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bink en Puck
1 x Border Collie
1 x Border Terrier
Altijd in gedachten:
Max (13 jaar) 16-9-2005
Bob (13 jaar) 12-9-2011
Beau(15,5 jaar) 13-9-2011

Ongelezen bericht door Niek »

Bij de Intratuin liggen ze ook gewoon in het schap, zonder uitleg, naast de kluiven en piep beesten........

Misschien een leuk idee om mensen van die spelletjes en verkoop TV programma's zo'n band om te doen en dat wij dan kunnen SMS-en. Bij het juiste antwoord krijgt de presentator een 'correctie'..............
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Catootje schreef:Idioten! Ik krijg regelmatig mensen in de winkel die informeren naar de TT.
Nou,daar ben je dan nu mooi vanaf.Je hoeft er nu zelfs je luie stoel niet meer voor uit.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Niek schreef:Bij de Intratuin liggen ze ook gewoon in het schap, zonder uitleg, naast de kluiven en piep beesten........

Misschien een leuk idee om mensen van die spelletjes en verkoop TV programma's zo'n band om te doen en dat wij dan kunnen SMS-en. Bij het juiste antwoord krijgt de presentator een 'correctie'..............
een goede TT is behoorlijk prijzig ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze bij de Intratuin ligt en voor iedereen maar 'even' te kopen is. :denken:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:Dit zal 'm zijn?

The Command Collar™ is a non-shock collar.

dit staat er in de tekst dus dan zou het geen TT moeten zijn, kan ook niet voor die prijs.... een beetje TT kost al snel zo'n 250 euro. Deze dingen kosten nog geen 60 dollar
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Gadverdamme :jank:
Moos
Zeer actief

malinois schreef:

dit staat er in de tekst dus dan zou het geen TT moeten zijn, kan ook niet voor die prijs.... een beetje TT kost al snel zo'n 250 euro. Deze dingen kosten nog geen 60 dollar
Ik vraag me ook af hoe dat ding nou precies werkt.
Ik heb die site zitten bekijken, maar onder 'how it works' vind ik ook niks over wat die halsband dan exact doet.
Wat ik vreemd vind is dat er wel gezegd wordt dat hij op afstand zonder riem ook werkt, maar hoe dan??
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
malinois schreef:

Ik vraag me ook af hoe dat ding nou precies werkt.
Ik heb die site zitten bekijken, maar onder 'how it works' vind ik ook niks over wat die halsband dan exact doet.
Wat ik vreemd vind is dat er wel gezegd wordt dat hij op afstand zonder riem ook werkt, maar hoe dan??
dat zie je idd. niet ook niet in het filmpje.... was ook al aan het zoeken maar ben er nog niet uit. Fijn als je zoiets moet kopen maar niet weet hoe het werkt :19:

Q5: COMMAND COLLAR™: What kind of collar is the Command Collar™? How does it work?

A: The Command Collar™ is NOT an electronic collar, shock collar, or noise emitting collar. It is manually operated and it is simply designed to emulate a mother dog's natural corrective process. It is safe to use, lightweight, attractive, and effective.

More specifically, the Command Collar™ (when used in conjunction with the 3 Freedom Training Lines and the training DVDs ) allows you to establish consistent control over your dog in all real life situations, by gaining the focus of your dog, and discouraging him from repeating any undesirable behavior.

In addition to the use of the Command Collar™ and the 3 Freedom Training Lines, Don Sullivan uses a combination of hand and voice commands; with praise, play, affection, and freedom being the rewards for good behavior.

In his DVDs, Don Sullivan discusses the key differences between the Command Collar™ and other collars. He also explains, with demonstrations, how to operate the Command Collar™, how to initially size it comfortably to your dog’s neck by adding or removing links, and how to attach and remove it easily from that point forward using the quick release snap. For more information on the theory behind how the Command Collar™ works, please read the “How it Works” page on this website.

het enige wat ik kan verzinnen dat het eerst door die lijnen gebeurd die je erbij kan kopen en daarna los doet ie het niet meer (als het goed is)
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Lijkt wel een variant op de slipketting :denken:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

malinois schreef:
het enige wat ik kan verzinnen dat het eerst door die lijnen gebeurd die je erbij kan kopen en daarna los doet ie het niet meer (als het goed is)
Maar dan zou hij voor de hond nog wel werken zeg maar omdat zij niet weten dat hij het zonder lijn 'niet doet'? :denken:
Want ik weet niet meer waar ik dat in zo'n filmpje gezien heb of gelezen heb op die site, maar op afstand schijnt dat ding ook te moeten werken meende ik.
Laatst gewijzigd door Moos op 01 okt 2008 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Moos schreef:
malinois schreef:
Maar dan zou hij voor de hond nog wel werken zeg maar omdat zij niet weten dat hij het zonder lijn 'niet doet'? :denken:
:19: geen idee, want ik heb nog steeds geen idee hoe het in z'n werk zou moeten gaan...
Afbeelding
Niek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bink en Puck
1 x Border Collie
1 x Border Terrier
Altijd in gedachten:
Max (13 jaar) 16-9-2005
Bob (13 jaar) 12-9-2011
Beau(15,5 jaar) 13-9-2011

Ongelezen bericht door Niek »

malinois schreef:
Niek schreef:Bij de Intratuin liggen ze ook gewoon in het schap, zonder uitleg, naast de kluiven en piep beesten........

een goede TT is behoorlijk prijzig ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat deze bij de Intratuin ligt en voor iedereen maar 'even' te kopen is. :denken:
Misschien een ander merk,m aar het systeem kon ook aan het magic fench gekoppeld worden, zo'n draadje door je tuin en als je hond er overloopt...chaka!
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Niek schreef:
malinois schreef:

Misschien een ander merk,m aar het systeem kon ook aan het magic fench gekoppeld worden, zo'n draadje door je tuin en als je hond er overloopt...chaka!
dat is iets heel anders dan een TT :denken:
Ik heb zelf een TT en deze kost echt niet een paar tientjes... zoveel merken TT zijn er trouwens niet en deze zitten allemaal in dezelfde prijsklasses....
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Ja, dit is wat ik gezien heb! Het idd non shock zie ik, dan moet het toch iets van een slipeffect zijn lijkt me. Hij zei namelijk dat hij de beet van een moeder naar pups nadoet. Hoe kun je dat dan anders doen? Maar ik zie helemaal geen slipeffect in de halsband :denken:

The Command Collar™ is NOT an electronic collar, shock collar, or noise emitting collar. It is manually operated and it is simply designed to emulate a mother dog's natural corrective process. It is safe to use, lightweight, attractive, and effective.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Zoek stok! schreef:

Ja, dit is wat ik gezien heb! Het idd non shock zie ik, dan moet het toch iets van een slipeffect zijn lijkt me. Hij zei namelijk dat hij de beet van een moeder naar pups nadoet. Hoe kun je dat dan anders doen? Maar ik zie helemaal geen slipeffect in de halsband :denken:

The Command Collar™ is NOT an electronic collar, shock collar, or noise emitting collar. It is manually operated and it is simply designed to emulate a mother dog's natural corrective process. It is safe to use, lightweight, attractive, and effective.
Ja, dat snap ik dus ook niet...

Zou het iets van een prikband-achtig systeem zijn misschien?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”