Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Home shoppen
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
zo te zien zit er niks scherps aan die plastic dingetjes.... 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Moos
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik moet vanmiddag trainen maar ik ga zoeken of ik niet ergens naar toe kan mailen... want ik snap er geen hol vanMoos schreef:Nee...ik wil een grotere fotomalinois schreef:zo te zien zit er niks scherps aan die plastic dingetjes....Maar die kan ik niet vinden, alleen van die flutfoto'tjes waar je die band net niet goed genoeg op kan zien.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Niek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bink en Puck
1 x Border Collie
1 x Border Terrier
Altijd in gedachten:
Max (13 jaar) 16-9-2005
Bob (13 jaar) 12-9-2011
Beau(15,5 jaar) 13-9-2011 - Aantal honden: 2
Wanneer je gaat zoeken krijg je erg veel rare pro comments.
Nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik Amerikanen altijd erg wantrouw, zeker ik combinatie met dieren.
Maar hier zomaar een comment:
S. Cavan,
My sister in law has a 4 week old miniature schnauzer and is constantly pulling on the leash. I decided that I was going to use this system on her. Once I put the collar on her and put the lead on she was excited because she knew she was going for a walk. Well, once we were outside she didn't think it was so great anymore. She started to make really loud yelping sounds like she was dying and would throw herself on the ground and not want to move or anything. Don said that you need to keep moving and eventually they dog will understand what it needs to do and give in eventually. after about 5 minutes or so of dragging the dog on the ground while it was trying to resist it decided that it was not going to win and started to walk with me. During the second day of training she wanted to pull more but with a few corrections after about 10 minutes she wasn't pulling at all and walking right next to me like a good dog. Now we can just put on a regular flat collar and leash and she doesn't pull at all.
So what advice I have for you is that even though it does seem inhumane to make them go through the torture, it is worth it and does work as long as you don't give in. Once you give up on it, the puppy or dog is going to think that if it continues that behavior, you will take the collar off and they have won. If you continue to let them win, it can take more time to win over them to get them to do what you want them to do.
Hope this helps.
Ze beginnen dus al met een band om een 4 weken oude mini schnauzer, omdat deze teveel trekt.............
Kijk maar een naar de video op de site dan zie je hoe de staarten van de 'getrainde' honden er bij staan, behoorlijk laag. En zeker niet blij en vrij.....
Volgens mij is het veel oude wijn in nieuwe vaten...voor zien van een nieuw martel werktuigje........
Hier nog een comment:
HI i just recieved the dvd training sytem. We put it on our 10 week old puppy last night after watching the dvd. he CRIED so much every time i gently to moderatley yanked and then wouldnt move at all out of fear of pain. he wouldnt walk at all on the leash cause it was hurting him. im dont know if we were doing it wrong i will try again i guess. but its heartbreaking. i wondered of anyone lese had this problem. i dont think it was to tight i sized it accordingly if i add on emore link the pup can get the cord part in his mouth so any tips from anyon out there?
please send to sasluvsgg@hotmail.com
Nee, wanneer je een pup die net de angstfase ingaat zo wil trainen weet je dat de asiels vol blijven.........
Nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik Amerikanen altijd erg wantrouw, zeker ik combinatie met dieren.
Maar hier zomaar een comment:
S. Cavan,
My sister in law has a 4 week old miniature schnauzer and is constantly pulling on the leash. I decided that I was going to use this system on her. Once I put the collar on her and put the lead on she was excited because she knew she was going for a walk. Well, once we were outside she didn't think it was so great anymore. She started to make really loud yelping sounds like she was dying and would throw herself on the ground and not want to move or anything. Don said that you need to keep moving and eventually they dog will understand what it needs to do and give in eventually. after about 5 minutes or so of dragging the dog on the ground while it was trying to resist it decided that it was not going to win and started to walk with me. During the second day of training she wanted to pull more but with a few corrections after about 10 minutes she wasn't pulling at all and walking right next to me like a good dog. Now we can just put on a regular flat collar and leash and she doesn't pull at all.
So what advice I have for you is that even though it does seem inhumane to make them go through the torture, it is worth it and does work as long as you don't give in. Once you give up on it, the puppy or dog is going to think that if it continues that behavior, you will take the collar off and they have won. If you continue to let them win, it can take more time to win over them to get them to do what you want them to do.
Hope this helps.
Ze beginnen dus al met een band om een 4 weken oude mini schnauzer, omdat deze teveel trekt.............
Kijk maar een naar de video op de site dan zie je hoe de staarten van de 'getrainde' honden er bij staan, behoorlijk laag. En zeker niet blij en vrij.....
Volgens mij is het veel oude wijn in nieuwe vaten...voor zien van een nieuw martel werktuigje........
Hier nog een comment:
HI i just recieved the dvd training sytem. We put it on our 10 week old puppy last night after watching the dvd. he CRIED so much every time i gently to moderatley yanked and then wouldnt move at all out of fear of pain. he wouldnt walk at all on the leash cause it was hurting him. im dont know if we were doing it wrong i will try again i guess. but its heartbreaking. i wondered of anyone lese had this problem. i dont think it was to tight i sized it accordingly if i add on emore link the pup can get the cord part in his mouth so any tips from anyon out there?
please send to sasluvsgg@hotmail.com
Nee, wanneer je een pup die net de angstfase ingaat zo wil trainen weet je dat de asiels vol blijven.........
-
S@ndr@
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
volgens mij is het die "nieuwe" prikband bestaande uit losse kunststof delen, dacht dat apport hem ook al een tijdje verkocht....malinois schreef:Moos schreef:Maar dan zou hij voor de hond nog wel werken zeg maar omdat zij niet weten dat hij het zonder lijn 'niet doet'?malinois schreef:
het enige wat ik kan verzinnen dat het eerst door die lijnen gebeurd die je erbij kan kopen en daarna los doet ie het niet meer (als het goed is)geen idee, want ik heb nog steeds geen idee hoe het in z'n werk zou moeten gaan...
- Niek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bink en Puck
1 x Border Collie
1 x Border Terrier
Altijd in gedachten:
Max (13 jaar) 16-9-2005
Bob (13 jaar) 12-9-2011
Beau(15,5 jaar) 13-9-2011 - Aantal honden: 2
Het valt niet mee een Amerikaan te beledigen....S@ndr@ schreef:![]()
4 weken oud ze zijn gewoon gek in de states :N: sorry als ik iemand beledig
Deze is ook erg, en zegt al genoeg:
One thing that I'm not sure about is the down command. He only does it inside when he wants. I tried to do that with him outside and he doesn't budge no matter how hard I tug or how much pressure I use and started to growl at me. The only time he growls is at a stranger he doesn't trust or when your playing with him. I think for that I will need to get a muzzle and keep training him until he submits like Don has suggested.
De hond gaat dus brommen en agressie vertonen als er ondanks het geweld en de straf die er op hem wordt uitgeoefend deze niet gaat (wil of kan) liggen.
Dezelfde grom laat de hond horen als er een vreemde in de buurt is die de hond niet vertrouwd.....
Lekkere binnenkomer als eigenaar, je hond leren je niet te vertrouwen......
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Moos
- Zeer actief
Ik kan me haast niet voorstellen dat het om een pup van 4 weken gaat. Ik denk dat het 4 maanden is en degene die dit type gewoon een typefout gemaakt heeftranetje schreef:Ik vind dat je je mild uitdruktS@ndr@ schreef:![]()
![]()
Dit lijkt me volkomen krankzinnig :N:
Een mini-Schnauzer van 4 weken die aan de riem trekt?? Lijkt me heeeel stug. Deze pup is namelijk ook al enthousiast omdat ze weet dat er gewandeld gaat worden zo schrijft men. Dat is geen pup van 4 weken dan lijkt me hoor. Dan zouden ze die met 2 weken al mee uit wandelen genomen moeten hebben ofzo

-
S@ndr@
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
nope, kunststof driehokjes, waarbij de punten van de driehoek naar elkaar "grijpen" en zo het zelfde effect hebben als de prikbanden, t pakken van het velletje...Zoek stok! schreef:Maar waar zitten die prikdelen dan? Hebben ze die weggehaald voor de foto?crutz schreef:volgens mij is het die "nieuwe" prikband bestaande uit losse kunststof delen, dacht dat apport hem ook al een tijdje verkocht....
- ranetje
- Zeer actief
Ja die 4 weken is waarschijnlijk een schrijffout.Moos schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat het om een pup van 4 weken gaat. Ik denk dat het 4 maanden is en degene die dit type gewoon een typefout gemaakt heeftranetje schreef:Ik vind dat je je mild uitdruktS@ndr@ schreef:![]()
![]()
Dit lijkt me volkomen krankzinnig :N:![]()
Een mini-Schnauzer van 4 weken die aan de riem trekt?? Lijkt me heeeel stug. Deze pup is namelijk ook al enthousiast omdat ze weet dat er gewandeld gaat worden zo schrijft men. Dat is geen pup van 4 weken dan lijkt me hoor. Dan zouden ze die met 2 weken al mee uit wandelen genomen moeten hebben ofzo
Maar die pup van10 weken?
- Moos
- Zeer actief
Die zal vast inderdaad 10 weken zijn.ranetje schreef:Ja die 4 weken is waarschijnlijk een schrijffout.Moos schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat het om een pup van 4 weken gaat. Ik denk dat het 4 maanden is en degene die dit type gewoon een typefout gemaakt heeftranetje schreef:Ik vind dat je je mild uitdruktS@ndr@ schreef:![]()
![]()
Dit lijkt me volkomen krankzinnig :N:![]()
Een mini-Schnauzer van 4 weken die aan de riem trekt?? Lijkt me heeeel stug. Deze pup is namelijk ook al enthousiast omdat ze weet dat er gewandeld gaat worden zo schrijft men. Dat is geen pup van 4 weken dan lijkt me hoor. Dan zouden ze die met 2 weken al mee uit wandelen genomen moeten hebben ofzo![]()
Maar die pup van10 weken?

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ooow op die manier. Het vel komt zeg maar tussen die driehoekjes te zitten. Ik snap het nu.crutz schreef:nope, kunststof driehokjes, waarbij de punten van de driehoek naar elkaar "grijpen" en zo het zelfde effect hebben als de prikbanden, t pakken van het velletje...Zoek stok! schreef:Maar waar zitten die prikdelen dan? Hebben ze die weggehaald voor de foto?crutz schreef:volgens mij is het die "nieuwe" prikband bestaande uit losse kunststof delen, dacht dat apport hem ook al een tijdje verkocht....

Linda, Izzie en Bram
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Brrr, ik heb ook even op de site gekeken:
brrrr enge mensen.http://www.dogfather.tv/dogmyths.php schreef:
A dog is classified as a puppy up to two years of age…He might be goofy but, intellectually (even at 9 weeks of age), he is capable of far more than you think! (Refer to Q8 under FAQs).
A puppy has a very short attention span…Not true! He has the potential to focus for long periods, if he wants to. Expect more from him and he will rise to the occasion! PS. Put a puppy in front of a gerbil cage and see how long he’ll stay focused...doesn’t this tell you something? (Refer to Q8 & Q74 under FAQs).
If you are unable to walk your dog then the next best thing is to buy him a treadmill…Don’s System offers you a much better (and cheaper) solution! (Refer to Q80 under FAQs).
Dog training is a long, progressive process…False. If the training you are doing is tedious and you are taking a long time to see results, then that training method is failing you and your dog! With Don’s System, you will witness amazing results, quickly, often within a matter of minutes! (Refer to Q27 under FAQs).

- Moos
- Zeer actief
Heerlijk. Even de pup zo'n prikband-achtig ding om, en hoppa dan moet hij wel lange tijden achter elkaar geconcentreerd met je kunnen trainenGaia schreef:Brrr, ik heb ook even op de site gekeken:
brrrr enge mensen.http://www.dogfather.tv/dogmyths.php schreef:
A dog is classified as a puppy up to two years of age…He might be goofy but, intellectually (even at 9 weeks of age), he is capable of far more than you think! (Refer to Q8 under FAQs).
A puppy has a very short attention span…Not true! He has the potential to focus for long periods, if he wants to. Expect more from him and he will rise to the occasion! PS. Put a puppy in front of a gerbil cage and see how long he’ll stay focused...doesn’t this tell you something? (Refer to Q8 & Q74 under FAQs).
If you are unable to walk your dog then the next best thing is to buy him a treadmill…Don’s System offers you a much better (and cheaper) solution! (Refer to Q80 under FAQs).
Dog training is a long, progressive process…False. If the training you are doing is tedious and you are taking a long time to see results, then that training method is failing you and your dog! With Don’s System, you will witness amazing results, quickly, often within a matter of minutes! (Refer to Q27 under FAQs).
Het idee alleen al om een pup meteen zo'n soort band om je jassen is natuurlijk om te huilen....

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
Hallelujah praise the lordZoek stok! schreef:Ja, zo verkopen ze het wel inderdaadJinx schreef:Zit er geen systeempje in wat de hond bij ongewenst gedrag een soort kneepje in de nek geeft? Mechanische variant op snuitbijten?En al het ongewenste gedrag is dan in vijf minuten verdwenen.
Toch heerlijk he, gewoon niks hoeven doen om je huisdier te laten luisteren. Wel de lusten, niet de lasten
Maargoed, 5 minuten....Ik zou het bijna gaan testen met ons dikke witte probleemgeval
- Zoek stok!
- Zeer actief
Schaam je!Jinx schreef:Hallelujah praise the lordZoek stok! schreef:Ja, zo verkopen ze het wel inderdaadJinx schreef:Zit er geen systeempje in wat de hond bij ongewenst gedrag een soort kneepje in de nek geeft? Mechanische variant op snuitbijten?En al het ongewenste gedrag is dan in vijf minuten verdwenen.
![]()
Toch heerlijk he, gewoon niks hoeven doen om je huisdier te laten luisteren. Wel de lusten, niet de lasten![]()
Maargoed, 5 minuten....Ik zou het bijna gaan testen met ons dikke witte probleemgeval

Linda, Izzie en Bram
- Mit
- Zeer actief
In Amerika hebben ze sowieso een totaal andere mentaliteit he. Honden zijn toch nog vaak gewoon ter bescherming van huis en haard en zitten gewoon in de tuin altijd.Zoek stok! schreef:Schaam je!Jinx schreef:Hallelujah praise the lordZoek stok! schreef:Ja, zo verkopen ze het wel inderdaadJinx schreef:Zit er geen systeempje in wat de hond bij ongewenst gedrag een soort kneepje in de nek geeft? Mechanische variant op snuitbijten?En al het ongewenste gedrag is dan in vijf minuten verdwenen.
![]()
Toch heerlijk he, gewoon niks hoeven doen om je huisdier te laten luisteren. Wel de lusten, niet de lasten![]()
Maargoed, 5 minuten....Ik zou het bijna gaan testen met ons dikke witte probleemgevalOverigens, dat moet ik de man wel nageven die dit verkoopt, begreep ik uit het tv spotje dat hij het ook over belonen van goed gedrag heeft. Maar ik ben zo bang dat mensen die dvd niet kijken en direct dat geval omhangen. Nou ja, eigenlijk ben ik daar niet bang voor, ik geloof werkelijk dat het zo gaat.
Toevallig laatst Animal Planet gekeken waar ze een soort adoptiedag hadden in het asiel. Daar werden alle mensen aan vragenlijsten onderworpen en een aantal werden er afgewezen omdat ze een pup wilden die ze altijd buiten zouden laten voor de waak. Vond ik erg netjes.
Maargoed, ze zijn toch anders, beest moet gewoon luisteren, doet ie dat een keertje niet dan worden er meteen dit soort maatregelen genomen.
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die ziet er toch heel anders uit?crutz schreef:volgens mij is het die "nieuwe" prikband bestaande uit losse kunststof delen, dacht dat apport hem ook al een tijdje verkocht....malinois schreef:Moos schreef:Maar dan zou hij voor de hond nog wel werken zeg maar omdat zij niet weten dat hij het zonder lijn 'niet doet'?malinois schreef:
het enige wat ik kan verzinnen dat het eerst door die lijnen gebeurd die je erbij kan kopen en daarna los doet ie het niet meer (als het goed is)geen idee, want ik heb nog steeds geen idee hoe het in z'n werk zou moeten gaan...

- Kaiou
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Kaiou
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer: