Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We zijn een klein weekje weggeweest naar de Vogezen, heerlijk was het.
Maar uiteindelijk hebben we het toch verloren van de regen
We hadden een plekje op een camping op een open plek in de bossen, want we wilden elk straaltje zonneschijn meemaken
We waren de enige gasten en de blonde Lab op de foto's is de hond van de campingeigenaar. Ze zat elke ochtend voor onze tent te wachten tot we er uit kwamen om dan de hele dag bij ons te blijven
Ze gaf Felix op z'n flikker als die niet naar ons luisterde
Heerlijk gewandeld
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Dat wilden we die mensen niet aandoen, hoewel ze de wind er goed onder had bij Felix. Het was een uitermate goede match, die twee
En een schat van een hond
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Mooi zeg ! Ziet er geweldig uit allemaal. Daar heb je tenminste de ruimte om lekker te wandelen zonder meteen onder een auto te lopen .
Door jou foto's krijg ik al helemaal zin in volgende week, dan gaan we naar de Ardennen, ook veel wandelen.
Heerlijk dat je Felix zomaar los kon laten lopen bij de tent, gaat hij dan niet op onderzoek uit? Ik zou dat met Dazzle niet moeten doen, leuk blond vriendinnetje of niet....
Dazzlie schreef:Mooi zeg ! Ziet er geweldig uit allemaal. Daar heb je tenminste de ruimte om lekker te wandelen zonder meteen onder een auto te lopen .
Door jou foto's krijg ik al helemaal zin in volgende week, dan gaan we naar de Ardennen, ook veel wandelen.
Heerlijk dat je Felix zomaar los kon laten lopen bij de tent, gaat hij dan niet op onderzoek uit? Ik zou dat met Dazzle niet moeten doen, leuk blond vriendinnetje of niet....
Nou, als we er niet een beetje op letten gaat hij dus na verloop van tijd wél zelf steeds verder struinen
Maar nadat we hem een paar keer terug hadden groepen van wat wij de grens vonden heeft die Lab het verder van ons overgenomen, dat was echt zo'n ontzettend leuke hond, ze snapte álles
Heerlijk Jaap en jammer dat er zoveel uit de hemel viel maar toch hebben jullie nog even kunnen genieten
Leuk dat Felix een vriendinnetje heeft opgelopen daar, ga je nu ook elke maand terug om liefdesverdriet te voorkomen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Heerlijke foto's! Zowel die van de omgeving als Felix met zijn blonde vakantie-liefde.
De Vogezen is zo'n prachtig (en nog vrij stille) streek. Binnenkort ga ik ook weer die kant op (nou ja, iets hoger, de Champagne-Ardennes), kan bijna niet wachten.
Dazzlie schreef:Mooi zeg ! Ziet er geweldig uit allemaal. Daar heb je tenminste de ruimte om lekker te wandelen zonder meteen onder een auto te lopen .
Nou, als we er niet een beetje op letten gaat hij dus na verloop van tijd wél zelf steeds verder struinen
Maar nadat we hem een paar keer terug hadden groepen van wat wij de grens vonden heeft die Lab het verder van ons overgenomen, dat was echt zo'n ontzettend leuke hond, ze snapte álles
Ok, je hebt me overtuigd, ik ga die Lab kopen, ben ik mooi van dat gedoe met lange lijnen e.d. af.
Rami schreef:De Vogezen is zo'n prachtig (en nog vrij stille) streek. Binnenkort ga ik ook weer die kant op (nou ja, iets hoger, de Champagne-Ardennes), kan bijna niet wachten.
Nou, wij zijn helemaal niet zo Frankrijk-achtig maar ik weet zeker dat we vaker gaan. Wij vonden het ook echt prachtig. En je bent er niet snel uitgekeken.
Achteraf bleek dat we op veel plaatsen al wel eens waren geweest met klassiekerrally's, maar ons daar om reden van de drukke beslommeringen dan nooit bewust van zijn geweest
Veel plezier alvast
Jaap* schreef:Nou, wij zijn helemaal niet zo Frankrijk-achtig maar ik weet zeker dat we vaker gaan. Wij vonden het ook echt prachtig. En je bent er niet snel uitgekeken.
De Vogezen is eigenlijk net Duitsland (hoop niet dat ik nu een Fransoos beledig :N: ) dus wellicht dat het om die reden ook zo naar jullie zin was.
Jaap* schreef:
Achteraf bleek dat we op veel plaatsen al wel eens waren geweest met klassiekerrally's, maar ons daar om reden van de drukke beslommeringen dan nooit bewust van zijn geweest
Wat leuk. Het landschap leent zich ook wel voor zo'n klassieker-rally.
Laatst gewijzigd door Rami op 06 okt 2008 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
leuke camping. Is daar ook een website van? Ik vind de Vogezen ook erg leuk. We zijn er een keer met de motor doorheen gegaan. Zonder hond toen nog. Lijkt me leuk om met de honden een keer terug te gaan. Zeker op een hondvriendelijke camping. Is het ook leuk voor "echte" kinderen?