Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mol schreef:gaaf hoor, zo wil ik ooit graag eens een groene boom python
Dat zijn flinke happertjes
Vrienden van ons hebben ze, je hoeft maar voor het glas te staan of de huftertjes vallen al uit. Ik mag dat wel, karaktertjes
Deze vind ik ook super maar vanwege het agressieve karakter neem ik ze niet.
Ze zal inderdaad rond 1,50m,misschien iets groter, worden niet zo heel groot dus maar groot zat voor mij .
De rode regenboogboa van mn vriend word heel wat groter.
Ze zal inderdaad rond 1,50m,misschien iets groter, worden niet zo heel groot dus maar groot zat voor mij .
Dankjulliewel allemaal
Gr gemma
Het is een dame? Dan worden ze sowieso idd groter.
Wij hebben ook gekeken voor een Regius, maar wilden toch een actievere soort.
Alleen nu balen we, we hebben 5 muizen zitten maar het fokt maar niet aan
Voertekort dus en elke keer muizen kopen kost ook belachelijk veel
Dankjulliewel allemaal
Gr gemma
Het is een dame? Dan worden ze sowieso idd groter.
Wij hebben ook gekeken voor een Regius, maar wilden toch een actievere soort.
Alleen nu balen we, we hebben 5 muizen zitten maar het fokt maar niet aan
Voertekort dus en elke keer muizen kopen kost ook belachelijk veel
Jeps is een vrouw.
Ik moet zeggen dat ze erg actief is hoor ze laat zich ook altijd zien en vooral aan het einde van de week donderdag vrijdag en zaterdag is ze erg actief,ze krijgt zaterdags eten vandaar.
Ik heb ook een eigen muizen kweek en die loopt super heb je albino muizen of kleurmuizen ik fok met kleurmuizen deze zijn wat duurder maar gaan wel langer mee.
Ook de huisvesting is erg belangrijk ik zou ze niet in labbakken houden ik heb ze in grote kooien met radjes en in koppels dit doet wonderen.
Ik ben een eigen kweek gestrart opdat ik de voermuizen uit de winkel geen gezonde muizen vind vaak is dat allemaal inteelt en dat voer ik niet.
Wij hebben 3 witte en 2 kleur zitten nu. In een hele blije kinderbak, enorm groot, met plateautjes en molentje en dat soort onzin.
We hadden eerst een prima kweek maar die hebben we opgevoerd voor de vakantie. En nu lukt het niet meer.
Moet wel zeggen dat deze dames en heer uit de winkel komen.
Probeer eens een man en 1 vrouw bijelkaar te zetten,voor minimaal 2 weken enhoe oud zijn ze?, de rest in een andere bak en sja ik heb ze ook welleens uit de winkel maar ik haal ze liever op een beurs....