Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor de liefhebbers....Paerdenmert 2008

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Golden Stanley

Voor de liefhebbers....Paerdenmert 2008

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Kleine impressie van dit grootse jaarlijks terugkerende
evenement in ons stadjie, de paardenmarkt.....'s ochtends de keuring,
's middags het ringsteken en daar omheen een leuke markt, de kermis, oliebollen en erwtensoep.
De foto's zijn alleen van de keuring van bepaalde rubrieken.

Dit werd de uiteindelijke dagkampioen.
Afbeelding
Afbeelding
De tuigers..........die op een normale manier zien voor te brengen, is al een spektakel op zich...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Friezen............
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Haflingers.............teveel foto's van weggegooid...
Afbeelding
De Fjorden...............
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Shetjes op wacht................
Afbeelding
Leuk KWPN'ertje......had mooie gangen.
Afbeelding
Tinka, het ponietje van mijn nichtje....staat verderop in rode bodywarmer...
Afbeelding
De drie Tinkers die o.a. door mijn zus werden voorgebracht...
deze is eerste geworden in de betreffende rubriek.
Heb ik helaas niet gezien.
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Leuke impressie :ok:
Afbeelding
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Normaal ga ik elk jaar maar moest vandaag naar school en kon het echt niet missen :roll: .

Mooie foto's!
Golden Stanley

kobus08 schreef:Normaal ga ik elk jaar maar moest vandaag naar school en kon het echt niet missen :roll: .

Mooie foto's!
Je hebt niet veel gemist. Het was net zoals elk jaar weer bijna hetzelfde. :mrgreen:
Golden Stanley

Nanna schreef:Prachtige foto's, prachtige paarden en pony's.
Moest die meneer op de 1e foto nodig plassen? ;-)
Die was bezig met een concentratieoefening uit de Chinese vechtkunst. Na een steigerpartij was hij blij dat 'ie eindelijk een keer stil stond. Net daarvoor werd ik bijna de ring uit gemept.
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Nondeju wan paarden.. vind die bruine kleur paarden wel zooooo mooi!
Fjorden en Haflingers niet zo.. Tinkers ook wat minder, die
KWPN-er (ofzoiets, weet niet eens wat t inhoud) vind ik erg mooi..!
(0 verstand van paarden ja :mrgreen: )
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Prachtige paarden :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Prachtige fotos, ben gek van de Tuigers maar de rest mag er ook zijn :ok:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Leuk Sandra :ok: Ik vind het altijd erg leuk de paardenmarkt. Het is alleen zooo jammer dat het zo erg voorspelbaar is wie er dagkampioen gaat worden enzo :19:

Vroegâh deed ik ook altijd mee met de keuring en ringsteken als blij pennymeisje :cheer: :cheer: :mrgreen:
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Jeetje, wat een drukte zeg :N:
Ik ben er werkelijk nog nooit geweest maar het moet erg gezellig zijn :ok:
Afbeelding
Golden Stanley

bianca83 schreef:Leuk Sandra :ok: Ik vind het altijd erg leuk de paardenmarkt. Het is alleen zooo jammer dat het zo erg voorspelbaar is wie er dagkampioen gaat worden enzo :19:

Haha, precies. Ik vond het dit keer dan ook niet terecht. De Fries, ik pak de foto er zo toch even bij, hoor. Hij staat boven al als eerste op rij, maar ik heb een andere waarvan ik de mensen niet krijg uitgesneden. Hij had van mij met overtuiging dagkampioen geworden. Maarja......toch was meneer F. erg emotioneel met zijn zoveelste triomf.

Vroegâh deed ik ook altijd mee met de keuring en ringsteken als blij pennymeisje :cheer: :cheer: :mrgreen:
Yep, wij ook. Tot het ongeluk vlak er na. Ben er nu ook geregeld om het andere blije pennymeisje op weg te helpen en wat paarden van anderen te toiletteren. Zo blijf je bezig. :mrgreen:
Golden Stanley

Jinx schreef:Jeetje, wat een drukte zeg :N:
Ik ben er werkelijk nog nooit geweest maar het moet erg gezellig zijn :ok:
Je moet het minsens 1x ervaren hebben, meid. :cheer:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Ja maar ik ben walgelijk allergisch voor paarden :mrgreen:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Golden Stanley schreef:
bianca83 schreef:Leuk Sandra :ok: Ik vind het altijd erg leuk de paardenmarkt. Het is alleen zooo jammer dat het zo erg voorspelbaar is wie er dagkampioen gaat worden enzo :19:

Haha, precies. Ik vond het dit keer dan ook niet terecht. De Fries, ik pak de foto er zo toch even bij, hoor. Hij staat boven al als eerste op rij, maar ik heb een andere waarvan ik de mensen niet krijg uitgesneden. Hij had van mij met overtuiging dagkampioen geworden. Maarja......toch was meneer F. erg emotioneel met zijn zoveelste triomf.

Yep, wij ook. Tot het ongeluk vlak er na. Ben er nu ook geregeld om het andere blije pennymeisje op weg te helpen en wat paarden van anderen te toiletteren. Zo blijf je bezig. :mrgreen:
:smile: Ja wat een verbaasde bek kan hij trekken he, gewonnen ikke :eek: tjee noooooooit verwacht zeg owww :cheer: wat leuk :roll: Ach ik heb het zowieso niet zo op heel die familie :N:

Ja het blijft toch iets hebben he die paardenmarkt. Ik vind het echt geweldig leuk en dat zal denk ik altijd wel zo blijven :mrgreen: Onze kinderen gaan ook netjes elk jaar naar de paardenmarkt straks :pffff: Traditie die we erin gaan houden ook al woon ik er dan niet meer :mrgreen:
Afbeelding
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie

Ongelezen bericht door *Anita* »

Is dit de paardenmarkt in Hedel?
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Vianen :wink:
Afbeelding
Golden Stanley

Jinx schreef:Ja maar ik ben walgelijk allergisch voor paarden :mrgreen:
Haha, dan ga je toch op kroegentocht, kermisje pakken, appelflappie eten.......de markt leeg kopen... :mrgreen:
Golden Stanley

bianca83 schreef:
Golden Stanley schreef:

:smile: Ja wat een verbaasde bek kan hij trekken he, gewonnen ikke :eek: tjee noooooooit verwacht zeg owww :cheer: wat leuk :roll: Ach ik heb het zowieso niet zo op heel die familie :N:

Ik zeg maar wijselijk niets. Teveel connecties in dat wereldje, hihi.

Ja het blijft toch iets hebben he die paardenmarkt. Ik vind het echt geweldig leuk en dat zal denk ik altijd wel zo blijven :mrgreen: Onze kinderen gaan ook netjes elk jaar naar de paardenmarkt straks :pffff: Traditie die we erin gaan houden ook al woon ik er dan niet meer :mrgreen:
Ik neem er niet continu vrij voor, hoor. De laatste paar jaar wel weer. Dat komt ook omdat ik her en der artikelen moet schrijven, dus tja...dan draaf je maar weer op. Het is wel grappig, hoor. Vooral voor die kids, van tevoren ziek van ellende omdat ze meedoen met de paardenmarkt. Het heeft wel iets nostalgisch altijd.
bianca83
Zeer actief

Golden Stanley schreef:
bianca83 schreef:
Golden Stanley schreef:

Ik zeg maar wijselijk niets. Teveel connecties in dat wereldje, hihi.

Ik neem er niet continu vrij voor, hoor. De laatste paar jaar wel weer. Dat komt ook omdat ik her en der artikelen moet schrijven, dus tja...dan draaf je maar weer op. Het is wel grappig, hoor. Vooral voor die kids, van tevoren ziek van ellende omdat ze meedoen met de paardenmarkt. Het heeft wel iets nostalgisch altijd.
Ach meneer G.F weet wat ik vooral van hem vind en mevrouw M. weet dat ook heel goed :N: :mrgreen:

Ja er wordt door de kinderen zo erg naartoe geleefd ik vind dat eltijd erg leuk hoor. Eerst lampionnenbrand :mrgreen: gratis kermis en dan paardenmarkt :cheer: Heerlijk is het. Jammer dat onze kinderen niet in Vianen op school gaan zitten :(: :mrgreen:
Afbeelding
Golden Stanley

Hahaha, I am an independent woman............... :W:

Er was van zes tot acht uur nog een afsluiting met een Spaanse rijschool act en een stel flamingodansers. Moet erg leuk zijn geweest.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”