Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Herfst in Kralingse Bos

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Doglover
Zeer actief

Herfst in Kralingse Bos

Ongelezen bericht door Doglover »

Vandaag lekker gewandeld in het Kralingse bos. Dit kwam ik zoal tegen in 1 van de Rotterdamse bossen:

Paddestoelen
Afbeelding

Herfstkleuren
Afbeelding

Mooi pad
Afbeelding

Zwammetje op boom
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Heb er ook de middag doorgebracht :P

Prachtige foto's :ok:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Het bos is mooi zo in de herfst. Komend weekend mooi weer en nog meer mooie kleuren, dus ik ga zeker weer even naar het bos. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Doglover
Zeer actief

Anna* schreef:Heb er ook de middag doorgebracht :P

Ik heb niet echt veel honden gezien moet ik zeggen maar dat maakt niks uit want we vermaken ons toch wel :mrgreen:
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Doglover schreef:
Anna* schreef:Heb er ook de middag doorgebracht :P

Ik heb niet echt veel honden gezien moet ik zeggen maar dat maakt niks uit want we vermaken ons toch wel :mrgreen:
De route die jij (waarschijnlijk) hebt gelopen, is ook meestal heel stil. De massa (al dan niet met honden) loopt het rondje rond de plas.
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

mooi hoor, ik loop er ook dagelijks en idd ook het rondje in het bos niet om de plas, dan kan je idd nog lekker rustig lopen en dat zo midden in de stad :ok: ik woon 5 min. van het k.bos echt fantastisch al ben ik ook erg fan van het hoge bergse bos daar loopt echt bijna niemand psst niet door vertellen he :mrgreen:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
Doglover
Zeer actief

monky555 schreef:mooi hoor, ik loop er ook dagelijks en idd ook het rondje in het bos niet om de plas, dan kan je idd nog lekker rustig lopen en dat zo midden in de stad :ok: ik woon 5 min. van het k.bos echt fantastisch al ben ik ook erg fan van het hoge bergse bos daar loopt echt bijna niemand psst niet door vertellen he :mrgreen:
Ik loop idd niet rond de plas (klopt helemaal Anna*) maar wel in een hondenlosloopgebied. Vind het lekkerder in het bos en als ik (Raya vind de sloot ook al voldoende :mrgreen: ) water wil hebben ga ik of naar de zee of Lage Bergse bos, het hondenstrandje. Het Hoge BB zal er vast en zeker naast liggen maar volgens mij ben ik daar nog niet echt geweest... dussuh wellicht zie je me een keer daar :wink:
Ik zal het niet verder verklappen hihihi
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”