Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Je kan aardige fotootjes schieten. Ze zullen fototechnisch gezien vast niet allemaal perfect zijn, maar ik vind ze goed gelukt..
Deze orchidee staat uiteraard gewoon binnen
Laatst gewijzigd door nathalie op 13 okt 2008 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
ik moest wel lachen, marco's ik denk wat zijn marco's dan hahaha
maar het was een typefout van je
minhie schreef:
Tipje, probeer mooie bloeiende, niet kapotte bloemen uit te zoeken en wat soms wel mooi fris kan staan is wat druppels water erop
waarom? iedereen mag toch fotograferen wat ie wilt? de een houdt van fleurige bloemen de ander niet, de een gaat voor standaarddingen de ander voor excentrieke dingen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
ik moest wel lachen, marco's ik denk wat zijn marco's dan hahaha
maar het was een typefout van je
minhie schreef:
Tipje, probeer mooie bloeiende, niet kapotte bloemen uit te zoeken en wat soms wel mooi fris kan staan is wat druppels water erop
waarom? iedereen mag toch fotograferen wat ie wilt? de een houdt van fleurige bloemen de ander niet, de een gaat voor standaarddingen de ander voor excentrieke dingen
Tuurlijk mag iedereen fotograferen wat die wil, daarom is het ook een tipje. Kzeg toch ook niet dat ze dat MOET doen, maar als k zo kijk naar bepaalde fotos van haar dan lijkt het alsof ze dat al probeerde, mooie frisse bloemen met kleur etc.
Oh ik vind de een na laatste het mooist als ik kijk naar je topictitel nu
Herfstige kleuren en sfeer!
minhie schreef:[maar als k zo kijk naar bepaalde fotos van haar dan lijkt het alsof ze dat al probeerde, mooie frisse bloemen met kleur etc.
hahaaha ja maar zie die maar eens te vinden nu , en niet in de bloemenwinkel
Inderdaad.. Wilde ik al zeggen! Was al blij dat ik wat kon vinden in de tuin. Er komen er ook een stel uit de polder, maar daar was geen bloemetje meer te vinden!
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
minhie schreef:[maar als k zo kijk naar bepaalde fotos van haar dan lijkt het alsof ze dat al probeerde, mooie frisse bloemen met kleur etc.
hahaaha ja maar zie die maar eens te vinden nu , en niet in de bloemenwinkel
Inderdaad.. Wilde ik al zeggen! Was al blij dat ik wat kon vinden in de tuin. Er komen er ook een stel uit de polder, maar daar was geen bloemetje meer te vinden!
Paddestoelen heb ik afgelopen dagen gefotografeerd! Daar is het nu een mooie tijd voor
Alleen nog best lastig te vinden die krengen, of misschien zoek ik nog wel op een verkeerde plek.