Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat dacht ik ook maar ik heb mijn mening daar bij gesteld de shows die er zijn zijn vrij kort en er wordt veel info verteld over de dieren. De eerste zijn b.v. Steller zeeleeuwen en die worden met uitsterven bedreigd en er werd dus ook verteld hoe het er voor staat met de dieren in het wild enz en dat vind ik een goede zaak.
Nanna schreef:Wat een loerissen, die walrussen. Lijkt me heerlijk om je zó ongegeneerd vol te kunnen vreten en je totaal geen zorgen over je gewicht te maken
Haha echt he vind ik ook
Hier liggen ze op een weegschaal (zie aan de muur) en deze man weegt normaal dus het dubbele :N: maar het is nu paartijd dus dan zijn ze een stuk lichter.
Dat dacht ik ook maar ik heb mijn mening daar bij gesteld de shows die er zijn zijn vrij kort en er wordt veel info verteld over de dieren. De eerste zijn b.v. Steller zeeleeuwen en die worden met uitsterven bedreigd en er werd dus ook verteld hoe het er voor staat met de dieren in het wild enz en dat vind ik een goede zaak.
Als ze daar in het dolfinarium eindelijk ook 'ns vanuit het standpunt van het dier gaan denken, is dat inderdaad een goede zaak. Ik heb er te veel ellende over gelezen om er nog onbevooroordeeld tegenover te staan. Maar tijden veranderen, zo ook inzichten. Ik hoop dat het dolfinarium op de goede weg is
Als ze daar in het dolfinarium eindelijk ook 'ns vanuit het standpunt van het dier gaan denken, is dat inderdaad een goede zaak. Ik heb er te veel ellende over gelezen om er nog onbevooroordeeld tegenover te staan. Maar tijden veranderen, zo ook inzichten. Ik hoop dat het dolfinarium op de goede weg is
Daarom ben ik ook zelf gaan kijken
De Orca is b.v er niet meer, en alleen de Dolfijnen geven nog een show in het binnenbad, verder hebben ze een heel nieuw stuk aangelegd wat gewoon buiten is een soort van natuurlijke leefomgeving waar de Dolfijnen ook gewoon zwemmen als er geen show is
Ook de verblijven van de Zeeleeuwen en Walrussen vind ik erg mooi, ja die van de Walrussen had wel ietsjes groter gemogen van mij maar das ok het enigste.