Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
scheveningen boulevard
Moderator: moderatorteam
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
scheveningen boulevard
Mag je morgen met de honden los op het strand bij de boulevard in scheveningen?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- *Silvia*
- Zeer actief
Re: scheveningen boulevard
ja dat mag vanaf 1 oktober weerSanne!! schreef:Mag je morgen met de honden los op het strand bij de boulevard in scheveningen?
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
-
Brigitte
- Zeer actief
- *Silvia*
- Zeer actief
Honden mogen gewoon op de boulevard mits ze aangelijnd zijn en je eventuele hondenpoep ongelukkies opruimd hoorBrigitte schreef:Op de boulevard zelf mag je niet meer met de honden komen. Dat is sinds een tijdje verboden.
En je kan tussendoor lopen om bij het strand te komen, roltrappen heb je alleen binnen en helaas ook daar mogen geen honden komen
Dit staat er op de site van denhaag:
Op de boulevard moeten honden het hele jaar aan de lijn en moet hondenpoep worden opgeruimd.
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh maar er staan nu wel hele grote verbodsborden namelijk en er is ook nog bekeurd van de week*Silvia* schreef:Honden mogen gewoon op de boulevard mits ze aangelijnd zijn en je eventuele hondenpoep ongelukkies opruimd hoorBrigitte schreef:Op de boulevard zelf mag je niet meer met de honden komen. Dat is sinds een tijdje verboden.
En je kan tussendoor lopen om bij het strand te komen, roltrappen heb je alleen binnen en helaas ook daar mogen geen honden komen
Op de boulevard moeten honden het hele jaar aan de lijn en moet hondenpoep worden opgeruimd.
- *Silvia*
- Zeer actief
Oh mogen ze die site wel is ff updatenBrigitte schreef:Oh maar er staan nu wel hele grote verbodsborden namelijk en er is ook nog bekeurd van de week*Silvia* schreef:Honden mogen gewoon op de boulevard mits ze aangelijnd zijn en je eventuele hondenpoep ongelukkies opruimd hoorBrigitte schreef:Op de boulevard zelf mag je niet meer met de honden komen. Dat is sinds een tijdje verboden.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, of dat bord op de boulevard weg halen*Silvia* schreef:Oh mogen ze die site wel is ff updatenBrigitte schreef:Oh maar er staan nu wel hele grote verbodsborden namelijk en er is ook nog bekeurd van de week*Silvia* schreef:Honden mogen gewoon op de boulevard mits ze aangelijnd zijn en je eventuele hondenpoep ongelukkies opruimd hoorBrigitte schreef:Op de boulevard zelf mag je niet meer met de honden komen. Dat is sinds een tijdje verboden.
- *Silvia*
- Zeer actief
Hahaha nog beterBrigitte schreef:Ja, of dat bord op de boulevard weg halen*Silvia* schreef:Oh mogen ze die site wel is ff updatenBrigitte schreef:Oh maar er staan nu wel hele grote verbodsborden namelijk en er is ook nog bekeurd van de week*Silvia* schreef: Honden mogen gewoon op de boulevard mits ze aangelijnd zijn en je eventuele hondenpoep ongelukkies opruimd hoor
- willem2007
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
tanja1987
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Contacteer:
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Ik ben afgelopen zondag naar scheveningen gereden...heerlijk genoten van een warm najaarszonnetje en 2 gekke bullen die uit hun dakkie gingen hihi.
Ik parkeer meestal op het zwarte pad..vanaf daar loop je zo via een pad het strand op.
Ik parkeer meestal op het zwarte pad..vanaf daar loop je zo via een pad het strand op.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- *Silvia*
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Aan het begin staat er nog één die zijn ze misschien vergeten*Silvia* schreef:Ben net terug van scheveningen maar kon ze niet vinden die borden.
Was heerlijk weer om op het strand uit te waaien met de hond
Eergister weer geweest maar dan een keer overdag ipv de nacht, toch ook wel weer eens leuk om het strand een keer te delen ipv voor jezelf te hebben