Commando's geven.. Ik deed al bewust naam noemen als ik een commando geef aan mn de nieuwe die ik echt goed moet sturen als ze los is.. en bij me roepen ed..
Maar als ik haar een commando geef met naam van haar erbij.. reageert Finn dus ook..
Voet .. dat kent ze nog niet zo goed.. dan inene komt Finn vanuit het water zetten om aan de voet te komen..
Bluf Hier.. is zowel Bluf als Finn voor me neus..
Bluf af! gaat ze keurig af voor me.. kijk ik naar links waar Finn lekker aan het graven was.. ligt hij ook af en met een kop van wat nu baas??
Ik moet er enerzijds om lachen.. maar toch vind ik het vervelend.. met name voor hem.. hij doet zo braaf wat er van hem gevraagd word.. terwijl ik het niet van hem vraag op dat moment
commando;s voor beiden bedoeld werkt daardoor overigens ook zeer goed dan hoor.. vanmorgen vluchtte een dalmaat weg en beiden gingen toch in achtervolg modus, en 1 fluit en beiden maakten rechtsomkeert om terug bij me te komen en voor beiden het balletje
Maar hoe doen jullie duidelijk maken aan de andere hond dat het commando niet voor hem bedoeld is???
Tsja apart uitlaten.. maar ik loop de eerste ronde na werk toch echt met twee omdat ik geen 1 wil laten wachten..