Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
@Aimee: Dank je. Die meeuw is vanaf een vissersboot gemaakt. Na het weer teruggooien van allerhande te kleine visjes en garnalen duiken de meeuwen aan de achterzijde van de boot rakelings langs je heen. Ik heb dus flink rondgedraaid om ze in hun vlucht te "pakken" en deze kwam netjes aanvliegen en kon ik volgen door de lens en zo deze foto maken.
Prachtig, vooral die kreeft. Ik dacht meteen dat je de meeuw vanaf de boot naar Texel had gemaakt.
Wat hebben ze toch prachtig licht op de wadden he? Foto's worden daar altijd 10 keer mooier dan landinwaarts.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Roelfien: ja het licht is idd prachtig daar en ook heel divers. Moet ook wel zeggen dat dit een prettiger jaargetijde is om foto's te maken dan hoog zomer, vaak is het licht dan zo keihard.
Crista: ik heb een Nikon D200 en de foto's zijn gemaakt met een 70-300 VR van Nikon en die van de meeuw is een 2.8 lens van Tamron.
*edit: foutje in naam gewijzigd *
Laatst gewijzigd door Kika op 24 okt 2008 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Mag ik de zeehondjes gebruiken voor mijn PSP-lesjes?
Werkelijk prachtig ik vind de combinatie van de 2 foto's gaaf,die wil ik gaan "tuben" en dan gebruiken.