Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is een officieel aanlijngebied en ik wil voorstellen om deze keer de extra route erbij te pakken zodat de wandeling iets langer wordt
Nog langer
Maar ik denk niet dat ik kan Reini, ik moet die week al de hort op met Baco, welke dagen weet ik nog niet, iets leuks maar dat vertel ik nog zodra ik het zeker weet, maar het is dan een beetje teveel van het goede.
Jullie behoren tot het vaste meubilair van de wandeling , zullen we een andere datum kiezen dat jullie wel kunnen? De 25ste misschien? Of anders 1 november?
Is een zondag geen optie Reini, ik heb het druk met mijn werk en kan maar moeilijk vrij krijgen op een zaterdag, ook zondag de 26e kan ik dan niet, moet dan met Baco als het doorgaat naar de film, maar daar open ik als ik meer weet nog een topic over.
Is een zondag geen optie Reini, ik heb het druk met mijn werk en kan maar moeilijk vrij krijgen op een zaterdag, ook zondag de 26e kan ik dan niet, moet dan met Baco als het doorgaat naar de film, maar daar open ik als ik meer weet nog een topic over.
Groetjes Els
Ohhh gaaf Els (nu ben ik nieuwsgierig )
Ik zit te wachten op een email en dan ga ik het pas zeggen is zo lullig als het niet doorgaat of zo.