En de funghi natuurlijk

Moderator: moderatorteam

Ja, dat ben ik wel met je eens. Die laatste boomfoto's zijn ook niet specifiek herfstig.. En dat zie je aan die eerste foto's wel weer. Maar ik vind het bladerdak wel altijd heel mooi, dus vandaarLongFields schreef:De eerste 3 vind ik heel erg mooi, omdat je de zonnestralen zo mooi kunt zien. De andere boomfoto's vind ik persoonlijk wat minder, de lichtinval komt daar veel minder mooi op uit.
Die van de funghi is wel weer super.
Geniet ervanMooi hè, zo'n herfstbos. Wij gaan er van het weekend weer van genieten (in het oosten van het land).

We zijn er van vrijdag tot en met zondag, dus ik hoop op een dag of 3 lekker weer (in ieder geval droog).Frenk schreef:Geniet ervanLongFields schreef: Mooi hè, zo'n herfstbos. Wij gaan er van het weekend weer van genieten (in het oosten van het land).Ik duim voor een mooie, zonnige, prikkelig-koude, herfstdag
Bij de ingang aan de Herenweg bij het Pannenkoekenhuis. En meestal zijn we dan toch wel een uur of anderhalf zoet. (ik loop een behoorlijk tempo, maar ik neem een slingerroute om toch voldoende lang te lopen)alm@ schreef:Ik kom er eigenlijk nooit, zonde. Waar ga jij erin?Frenk schreef:Gewoon in Groenendaelalm@ schreef:Prachtig! Waar is dit?