Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmiddag op het strand, lekker de beentjes even los en dan mag hij een stuk zelf bepalen hoe hard hij gaat;
Oja, het filmpje begint op z'n kant, cameraatje werd even verticaal gehouden maar dat komt later goed
Daarna even lekker uitstappen door het water;
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik passeer honden nooit in galop altijd in stap en hier op het strand is het vaak lekker rustig, als het druk is laat ik hem ook niet zo gaan hoor
En ja hij heeft er echt plezier in, je krijgt hem ook weer terug en dan is hij weer helemaal rustig daarom kan ik dit ook doen met hem
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
eddie vedder schreef:oww dat mis ik wel hoor,vroeger ging ik met gambit ook altijd naar het strand,lekker uitracen....
heerlijk is dat...piep had er zin in
genieten maar met hem zo...
Met mijn vorige paard hoefde ik dit niet te doen hoor, maar met Piropo is het puur genieten, lekker volle galop en dan op 2 pinken weer terug in stap, lange teugel en lekker stappen.. het is zo'n allrouder wat dat betreft