Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zondag 2 november Soestduinen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Qal »

Ik vraag me ook af hoe het gaat met die ene witte herder die met zijn poot/lies die boomstronk ramde? Ik zag het gebeuren maar stond op een redelijke afstand, het zag er hoe dan ook heel pijnlijk uit. :N:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Kimni heet ze geloof ik toch? Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. Deed flink zeer.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Jinx schreef:
doggy schreef:Mooie foto's allemaal, maar ik zag dat Quasar niet losliep??

Toch maar niet??
( Vat dit niet verkeerd op) :wink:

Die foto van Lars en Quasar is erg mooi om te zien. :ok:
Waarom zou ik het verkeerd opvatten? :wink:
Het was niet de bedoeling hem los te laten lopen nu, dit was voor hem gewoon een wandeling, weer even kijken hoe het ging aan de lijn :wink:
Ik meende dat je tijdens die wandeling hem los zou laten lopen. :D

Quasar is toch een Dogo Argentino??

Gistermorgen kwam ik er ook ééntje tegen en daar heeft Beike eventjes mee gespeeld.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

doggy schreef:
Jinx schreef:
doggy schreef:Mooie foto's allemaal, maar ik zag dat Quasar niet losliep??

Toch maar niet??
( Vat dit niet verkeerd op) :wink:

Die foto van Lars en Quasar is erg mooi om te zien. :ok:
Waarom zou ik het verkeerd opvatten? :wink:
Het was niet de bedoeling hem los te laten lopen nu, dit was voor hem gewoon een wandeling, weer even kijken hoe het ging aan de lijn :wink:
Ik meende dat je tijdens die wandeling hem los zou laten lopen. :D

Quasar is toch een Dogo Argentino??

Gistermorgen kwam ik er ook ééntje tegen en daar heeft Beike eventjes mee gespeeld.
Nee nog niet, binnenkort :wink:
Hij is een Dogo Argentino ja.
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Lars schreef:Ik vraag me ook af hoe het gaat met die ene witte herder die met zijn poot/lies die boomstronk ramde? Ik zag het gebeuren maar stond op een redelijke afstand, het zag er hoe dan ook heel pijnlijk uit. :N:
Dat was Kinmi inderdaad.. Die had zich inderdaad bezeerd, maar was dit grotendeels alweer vergeten toen Rex zich op Blade stortte.. :N:
Verder heeft ze er gelukkig geen last meer van gehad.
Heleen
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Heleen »

M@rleen schreef:
Lars schreef:Ik vraag me ook af hoe het gaat met die ene witte herder die met zijn poot/lies die boomstronk ramde? Ik zag het gebeuren maar stond op een redelijke afstand, het zag er hoe dan ook heel pijnlijk uit. :N:
Dat was Kinmi inderdaad.. Die had zich inderdaad bezeerd, maar was dit grotendeels alweer vergeten toen Rex zich op Blade stortte.. :N:
ja en blade snuffelde alleen maar van wat is er aan de hand en kreeg die de wind van voren :jank: :N: hij deed niks...........
pootjes van Blade,Tanthor en Brutus
groetjes Heleen en Erwin
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Heleen schreef:
M@rleen schreef:
ja en blade snuffelde alleen maar van wat is er aan de hand en kreeg die de wind van voren :jank: :N: hij deed niks...........
Rex was ze al de hele wandeling aan het ontwijken en negeren, omdat hij ze doodeng vind. Net als Boomer en Benny trouwens.
Alleen voor Rex was volgens mij de trigger dat Kinmi zich bezeerd had, vandaar. Gelukkig heeft Blade nix.
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Kan gebeuren toch? Er is niks ernstigs gebeurt en het blijven dieren die door de baasjes (onder het motto van een gezellige wandeling :mrgreen: ) met elkaar op een kluitje gegooid worden. Ze moeten elkaar maar aardig vinden.

Zet mij zomaar in een huis met 10 "vriendinnen" en ik ga ook slaan :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Heleen
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Heleen »

Jinx schreef:Kan gebeuren toch? Er is niks ernstigs gebeurt en het blijven dieren die door de baasjes (onder het motto van een gezellige wandeling :mrgreen: ) met elkaar op een kluitje gegooid worden. Ze moeten elkaar maar aardig vinden.

Zet mij zomaar in een huis met 10 "vriendinnen" en ik ga ook slaan :mrgreen: :mrgreen:

:smile: :smile: :smile:
pootjes van Blade,Tanthor en Brutus
groetjes Heleen en Erwin
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”