Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie acties.
In het andere topic zag ik dat je een keuze gemaakt hebt voor een nieuwe lens. Dat wordt eenhele mooie.
Over de IS moet je maar goed nadenken in welke gevallen je deze nodig zult hebben. Hoe vaak gebruik je langere sluitertijden?
Toen ik je smilie zag verwachtte ik eigenlijk foto's van dames bij de auto's
Trouwens Canon organiseert ook workshops.
Kijk hier maar eens.
Lijkt me ook geweldig.
Elmar schreef:Mooie acties.
In het andere topic zag ik dat je een keuze gemaakt hebt voor een nieuwe lens. Dat wordt eenhele mooie.
Over de IS moet je maar goed nadenken in welke gevallen je deze nodig zult hebben. Hoe vaak gebruik je langere sluitertijden?
Kijk hier maar eens.
Lijkt me ook geweldig.
ik had daar iets over gezien idd, ik kan alleen de kosten daarvan niet vinden? ik heb gister ook 4 workshopjes gevolgd, erg leuk.
ja, to is or not to is. je kunt hem uitzetten he. wanneer langere sluitertijden? binnenfoto's, concertfoto's, bosfoto's?
de non is kan ik morgen al halen, anders moet ik even doorsparen. ik wil er een converter bij van 1.4. verlies ik wel een stop maar ik ga mijn 300 erg missen. ik ga morgen even naar konijnenberg, wie weet willen zij mijn oude lenzen inruilen. mijn volgende doel is dan de 50d, maar dat zal nog wel even duren :N: .
Kijk hier maar eens.
Lijkt me ook geweldig.
ik had daar iets over gezien idd, ik kan alleen de kosten daarvan niet vinden? ik heb gister ook 4 workshopjes gevolgd, erg leuk.
ja, to is or not to is. je kunt hem uitzetten he. wanneer langere sluitertijden? binnenfoto's, concertfoto's, bosfoto's?
de non is kan ik morgen al halen, anders moet ik even doorsparen. ik wil er een converter bij van 1.4. verlies ik wel een stop maar ik ga mijn 300 erg missen. ik ga morgen even naar konijnenberg, wie weet willen zij mijn oude lenzen inruilen. mijn volgende doel is dan de 50d, maar dat zal nog wel even duren :N: .
Kijk hier maar eens.
Lijkt me ook geweldig.
grappig, ik heb me net ingeschreven en ging daarna kijken hoe of wat, en ik heb gister nog een hele tijd met fritz van eldik gesproken. ik heb ook al een ws van hem bijgwewoond maar dat ga ik gewoon nog een keer doen.
terwijl ik dit schrijf krijg ik ook net de bevestiging. leuke club, canon!
Jessica,
Veel plezier bij de workshop.
Workshop macro lijkt mij wel iets, maar zie het zelf niet zitten om er naar toe te gaan.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het is. Dus wacht op je resultaten.
Ook ben ik benieuwd voor welke lens je uiteindeljk gaat.
Ik houd het voorlopig bij de 350D. Als deze niet meer werkt, ga ik op zoek naar een opvolger en weke dat dan wordt is afhankelijk van de types die nog verschijnen. Het zal waarschijnlijk altijd het voorlaatste model worden gezien de aanschafprijs, mogelijk wel in de serie xxD en niet xxxD wat ik tot heden heb gehad (300d en nu dus 350D)