zo leuk joh, sommige van die gastjes waren pas 7 jaar oud!

Moderator: moderatorteam

ja, dat scheelt wel (heb hem hem gister ook op mijn camera gehad) maar die heeft geen IS, en hij iets langzamer dan de canon. maar het is evt nog wel een optie als ik niet voor de IS ga. ik ga morgen naar konijnenberg en ik weet niet of ik mij kan inhoudenAimee schreef:Gaaf hoor!!!
Ik heb de 70-200mm 2.8 van Sigma, is ietsje goedkoper, maar wat een geweldige lens.

Hutsje schreef:ja, dat scheelt wel (heb hem hem gister ook op mijn camera gehad) maar die heeft geen IS, en hij iets langzamer dan de canon. maar het is evt nog wel een optie als ik niet voor de IS ga. ik ga morgen naar konijnenberg en ik weet niet of ik mij kan inhoudenAimee schreef:Gaaf hoor!!!
Ik heb de 70-200mm 2.8 van Sigma, is ietsje goedkoper, maar wat een geweldige lens.
Dat kan ik begrijpen inderdaad, ik had en heb het extra geld er niet voor over, als ik zie wat voor een resultaten ik kan krijgen met de Sigma, maar dat is puur persoonlijkHutsje schreef:nee, maar ik heb gister frits van eldik gesproken en die heeft het 20 jaar zonder gedaan en heeft het niet gemist. vorig jaar is zijn 70-200 kapot gevallen en nu heeft hij er eentje met, en hij vindt het nu wel heel prettig. maar noodzakelijk is het niet.
is ook zo. ik verbaas me zelfs nog over de resultaten die ik kan behalen mijn mijn 70-300, dus nodig zal het niet zijn, maar ik twijfel dus nog wel.Aimee schreef:Dat kan ik begrijpen inderdaad, ik had en heb het extra geld er niet voor over, als ik zie wat voor een resultaten ik kan krijgen met de Sigma, maar dat is puur persoonlijkHutsje schreef:nee, maar ik heb gister frits van eldik gesproken en die heeft het 20 jaar zonder gedaan en heeft het niet gemist. vorig jaar is zijn 70-200 kapot gevallen en nu heeft hij er eentje met, en hij vindt het nu wel heel prettig. maar noodzakelijk is het niet.

ik zal die 100 ook erg missen, vandaar dat ik er een converter bij wil van 1.4, dan kom ik op 280, en daar kan ik wel mee levenKika schreef:Hé daar waren Bonnie en ik ook.
Mooie foto's Jessica![]()
Tja de schaars geklede dames bij een aantal stands trokken wel de aandacht LOL, vooral van heren![]()
Liep heel wat apparatuur daar rond.
Tja de 70-200....klein wensje van mij ook, maar de 70-300 zal bij mij niet snel weggaan. Ben erg bang dat ik die laatste 100 erg ga missen.
Mbt de IS....op mijn vorige lens zat het niet en kon daar prima foto's mee maken. Nu zit het er wel op, is niet vervelend nee, maar ik vergeet hem ook wel eens aan te zetten
Veel plezier morgen met de eventuele aanschaf