Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
hahahah ben blij dat ik niet de enige ben die zo hard groeit...
Ben nu 29 wkn, en mensen beginnen te vragen hoe lang ik nog moet..als ik zeg 11 wkn , krijg ik zeer grote ogen en de vraag of het een meerling is Net als jij draag ik alles van voren en dat vertekent ook, denk ik.
Mooi buikie, gefeli!!!
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
gefeliciteerd!!! Heb je je al gemeld bij het zwangerentopic? (mijn geheugen is nog niet wat t was sinds de bevalling...) mooi buikje hoor! Bij mij ging het in het begin ook heel hard, rond de helft heeft de groei van mijn buik een poosje 'stilgestaan'. Geniet ervan!
ien schreef:mooi buikje maar probeer je rug wel recht te houden
heb altijd al een holle rug gehad
hier is ie aardig recht hoor
heb nog al een uhhh uitstekende kont waardoor het sneller lijkt of mijn rug niet recht is
Dat verven kan wel ja sommige hebben dan een tekening op de buik, andere hebben de naam van het kind op de buik.
Is leuk voor op geboortekaartje of later mooi in te lijsten en op te hangen op de babykamer bijv.
Mijn zus heeft het met de 2e gedaan. Naam van het kindje op de buik en dan foto voor op geboortekaartje en ook dat oudste luisterd aan mam's buik en met pap erbij etc.
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn. Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker.https://hondenhesjes.jimdo.com/