Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hollandse Herder Fan steld zich voor.
Moderator: moderatorteam
- Walter
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hollandse Herder Fan steld zich voor.
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Walter en de naam van mijn 11 maanden jonge Hollandse Herder is Edor.
Samen met Edor zijn we erg actief in de hondensport....... speuren, behendigheid, EG en SHH is wat we nu trainen.
Verder doen we veel mee aan activiteiten en organiseren die ook zo af en toe.
Ik zal binnekort wat leuk foto's plaatsen van Edor.
Mijn naam is Walter en de naam van mijn 11 maanden jonge Hollandse Herder is Edor.
Samen met Edor zijn we erg actief in de hondensport....... speuren, behendigheid, EG en SHH is wat we nu trainen.
Verder doen we veel mee aan activiteiten en organiseren die ook zo af en toe.
Ik zal binnekort wat leuk foto's plaatsen van Edor.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
- Walter
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nou zet gelijk maar de foto's erbij .........
Kreeg gisteren mijn ouders op bezoek en gezellig met hun en Edor naar het strand gegaan...... deze keer naar de papagaaienbek op de Maasvlakte, daar is de hoofdingang van de Rotterdamse haven. Edor wist zich heerlijk te vermaken met de golven, kon er geen genoeg van krijgen.... heerlijk dook hij in de golven keer op keer. En bij toeval hebben wij heerlijk genoten van het spektakel tussen de waterpolitie en de schepen van Greenpeace, waaronder de Rainbow worrier.
Was een leuke middag.

Kreeg gisteren mijn ouders op bezoek en gezellig met hun en Edor naar het strand gegaan...... deze keer naar de papagaaienbek op de Maasvlakte, daar is de hoofdingang van de Rotterdamse haven. Edor wist zich heerlijk te vermaken met de golven, kon er geen genoeg van krijgen.... heerlijk dook hij in de golven keer op keer. En bij toeval hebben wij heerlijk genoten van het spektakel tussen de waterpolitie en de schepen van Greenpeace, waaronder de Rainbow worrier.
Was een leuke middag.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:

Hollandse herders staan ook in mijn lijstje van favoriete hondenrassen.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Walter
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hou me aanbevolenWalter schreef:Allemaal super bedankt voor jullie lieve reacties.......... en natuurlijk idereen uitgenodigd om te komen wandelen.......
Nou als onze pup nu een beetje opschiet met geboren worden moet zomer 2009 wel gaan lukken haha
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Walter
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Wat voor pub krijg je?......... Met Edor kom ik op het strand van de eerste dag dat ik hem heb........... nu is hij echt een zeehond geworden.YvetteJ schreef:Ik hou me aanbevolenWalter schreef:Allemaal super bedankt voor jullie lieve reacties.......... en natuurlijk idereen uitgenodigd om te komen wandelen.......Mijn vriend zegt dat ie weet waar het is, hij komt nogal eens in de havens dus dat is leuk
![]()
Nou als onze pup nu een beetje opschiet met geboren worden moet zomer 2009 wel gaan lukken haha
Laat maar weten als jullie deze kant opkomen...... wij gaan iedere zondag naar het strand.
-
Sammy1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
We krijgen een Cairn Terrier, die hebben we vroeger ook twee gehad en daar ben ik gewoon helemaal weg van!Walter schreef:Wat voor pub krijg je?......... Met Edor kom ik op het strand van de eerste dag dat ik hem heb........... nu is hij echt een zeehond geworden.YvetteJ schreef:Ik hou me aanbevolenWalter schreef:Allemaal super bedankt voor jullie lieve reacties.......... en natuurlijk idereen uitgenodigd om te komen wandelen.......Mijn vriend zegt dat ie weet waar het is, hij komt nogal eens in de havens dus dat is leuk
![]()
Laat maar weten als jullie deze kant opkomen...... wij gaan iedere zondag naar het strand.
Kan me goed voorstellen dat Edor een echte zeehond is geworden haha, het strand is ook heerlijk!!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Walter
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Op mijn website kan je nog meer foto's vinden van de strandwandelingen......... hihihi, en vanaf nu zal je ze hier op het forum ook met regelmaat tegenkomen.YvetteJ schreef:We krijgen een Cairn Terrier, die hebben we vroeger ook twee gehad en daar ben ik gewoon helemaal weg van!Walter schreef:Wat voor pub krijg je?......... Met Edor kom ik op het strand van de eerste dag dat ik hem heb........... nu is hij echt een zeehond geworden.YvetteJ schreef:Ik hou me aanbevolenWalter schreef:Allemaal super bedankt voor jullie lieve reacties.......... en natuurlijk idereen uitgenodigd om te komen wandelen.......Mijn vriend zegt dat ie weet waar het is, hij komt nogal eens in de havens dus dat is leuk
![]()
Laat maar weten als jullie deze kant opkomen...... wij gaan iedere zondag naar het strand.klein maar dapper
![]()
Kan me goed voorstellen dat Edor een echte zeehond is geworden haha, het strand is ook heerlijk!!
- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
- ingrid2112
- Zeer actief
-
Becky&Nero
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer: