Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ben best een beetje trots! Dit zijn de eerste hondjes die ik helemaal zelf heb getrimd van de week in de trimsalon!
Ik kreeg van de klanten heel wat complimentjes, ging bijna naast mijn schoenen lopen
Knap! Ik hou de hondjes van mijn schoonmoeder af en toe en weet hoe lichamelijk zwaar het is, en hoe lastig. Ik doe het je niet na. Na mijn trimbeurt worden het ratjes. Die net geboren zijn.
Dazwa84 schreef:Knap! Ik hou de hondjes van mijn schoonmoeder af en toe en weet hoe lichamelijk zwaar het is, en hoe lastig. Ik doe het je niet na. Na mijn trimbeurt worden het ratjes. Die net geboren zijn.
Ach, als je schoonmoeder tevreden is, is het goed toch
Daar gaat het toch niet om??? Het gaat er toch om wat de klanten willen..
Ik kan moeilijk zeggen: Nou dat doe ik niet hoor vind ik niet mooi.
Nee bullshit, het gaat erom wat de klanten willen.
Misschien vind jou kapper jou model ook wel vreselijk, maar zo wil jij het graag...
Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan hier commentaar leveren.
Klopt, tuurlijk mag je commentaar geven, maar dat doe ik dus ook terug.
En ik zeg ook niet dat je dat niet mag, tuurlijk heb je een mening, prima.
Maar ik zeg alleen dat ik die honden niet trim hoe ik het wil maar hoe mijn klanten het willen
ik vindt ze geknipt leuker als een volle bos,maakt ze jonger en vaak ook frisser om te zien.zie geloof ik alleen een mooie hap van je schaar bij iris haar schouder(elleboog)en de achter pootjes(voetjes) bij charles lijken iets minder rond te zijn geknipt.
en persoonlijk vindt ik zijn hoofd te lang geknipt,maar inderdaad je moet knippen naar de wensen van de klant ook al ben je het daar zelf niet mee eens.
knap hoor.
Wat ik me afvraag he?
Als je de cursus gaat doen doe je dan ook grote honden of is daar weer een andere opleiding voor.
Of is het zo als je een trimsalon gaar beginnen evt dat je alle honden doet?
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
yvonne dl schreef:knap hoor.
Wat ik me afvraag he?
Als je de cursus gaat doen doe je dan ook grote honden of is daar weer een andere opleiding voor.
Of is het zo als je een trimsalon gaar beginnen evt dat je alle honden doet?
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn. Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker.https://hondenhesjes.jimdo.com/