Was gezellig, wij hebben nog een 2e ronde gedaan,
zijn in totaal bijna 2 uur onderweg geweest!
Kane is nu helemaal af! Heerlijk!
De pupsel waren lief samen
toe een bitchfight
Moderator: moderatorteam
We misten jullie al*Kane* schreef:Het is vast dezelfde die ingrid omver liep!
De pupsel waren lief samenecht 2 dames met af en
toe een bitchfightFrankrijk tegen Afrika
Ja*Kane* schreef:Het is vast dezelfde die ingrid omver liep!

ingrid2112 schreef:Ja*Kane* schreef:Het is vast dezelfde die ingrid omver liep!
..was dat niet "begint met een B en laatste letters AS"
![]()

als ik dat had geweten was ik nog een ronde meegelopen.*Kane* schreef:Het is vast dezelfde die ingrid omver liep!
De pupsel waren lief samenecht 2 dames met af en
toe een bitchfightFrankrijk tegen Afrika
goed plan!*Kane* schreef:Manja gaat een wandeling van ca 2uur uitzetten in Havelte,
maar dat word pas volgend jaar, want de drukke dec maand
komt eraan. Dus dat zal nog wel even duren, maar zal
een wandeling zijn door bos, duin en heide gebied!
Bakkeveen of zeg het maar...
Wie wat leuks weet zegt het maar en we openen een topic

Als we die rode pakken van een uur kan het wel denk ik...ingrid2112 schreef:@ kane
Ik wil met je voorwandelen hoor!Vrijdag zou ik bv kunnen. Ik ben dan al om 10:15 klaar met werken,
De rest van de dagen ben ik meestal om 3 uur klaar. (behalve donderdag, das vergaderdag blehhhh..)
Das misschien al wel weer wat laat?

In drenthe zijn zeer vele losloopgebieden met uitgezette mooie routes. Bij Appelscha stonden we bij de gele paaltjes. Ik dacht ook dat we of de gele of de rode route zouden gaan lopen. We zijn nu alleen om het meer geweest. Maar we kunnen beide nog lopen. Ik ga vrijdag wel een van de routes lopen om te kijken hoe deze is. Als jullie ook zin hebben mee te lopen dan is dat uiteraard gezellig.Hondenschool Shanna schreef:...
De dichtsbijzijnde loslooproute is toch Appelscha. Daar zijn div. route's geschikt voor een mooie losloopwandeling. De gele route richting oude willem is een mooie route. Is wel 6 km. lang maar deze kan met kaart gemakkelijk omgeleidt worden tot een acceptabele route.
Ik hoop niet dat ik jullie voorwandelen heb verpest :N:
Groetjes van esther

ik heb net als zondag een kaart bij me. En we kunnen ter plekke kiezen tussen rood en geel. Komt dus goed!Pendrag schreef:Alhoewel ik niet meega, bemoei ik me er toch graag mee! Staat mij nl. bij dat juist deze wandeling een heel stuk langs de openbare weg (en dus aangelijnd) gaat. Weet niet of er een plattegrond online is met de wandeling erop. Anders zou je misschien vooraf even langs het bezoekerscentrum kunnen gaan. Dat zit meteen links als je bij de stoplichten rechtsaf bent gegaan. Daar hebben ze een knots van een overzichtsplattegrond op de muur met daarop alle wandelingen.