Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plasband
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Plasband
wat is een plasband?Poppetje schreef:Ik ben op zoek naar een plasband.
Weet iemand waar ik een plasband kan halen voor een mooie prijs?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Even gegoogled..
http://www.marktnet.nl/DE-oplossing-voo ... 946879.htm
Het is eigenlijk een soortement van onderbroek(je) voor de hond.
Te koop op marktnet TS.
Even gegoogled..
Te koop op marktnet TS.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
"Is jouw kleine viervoeter nog niet helemaal zindelijk?"wendy71 schreef:Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Even gegoogled..
Te koop op marktnet TS.
Neem een plasband
Lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee als het om zindelijk maken gaat van een pup.
Gaat het om incontinentie van een oude hond, dan vraag ik me af of een maandverbandje dat je er in moet leggen wel genoeg is?
edit:typo
Laatst gewijzigd door ranetje op 03 dec 2008 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Moos
- Zeer actief
- Katja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shelties !!!
- Contacteer:
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
Poppetje
- Zeer actief
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Misschien is het een idee, om te stoppen met het aantrekken van kleding..?? Door die kleding, dacht ik steeds dat je een teefje had, misschien weet je reutje het ook niet meer...Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.
Bij mij is het dus inderdaad voor een markerend reutje.
Door deze band om te doen, doet hij dat niet.
Ik heb zelf iets in elkaar geflanst wat er op lijkt maar heb liever een goed en stevig model.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
maar ik vraag me af of je het probleem ermee oplost... want je lost de oorzaak niet op...Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.
Ik heb zelf iets in elkaar geflanst wat er op lijkt maar heb liever een goed en stevig model.
zodra die band weer af is doet ie het weer, dus zal ie zn leven lang met zo'n band om moeten lopen binnen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Katja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shelties !!!
- Contacteer:
-
Poppetje
- Zeer actief
Ik snap jouw hatelijke opmerking niet helemaal.thom schreef:Misschien is het een idee, om te stoppen met het aantrekken van kleding..?? Door die kleding, dacht ik steeds dat je een teefje had, misschien weet je reutje het ook niet meer...Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.
Stoppen met kleding aantrekken? Ik heb het hier over een plasband, valt bij mij niet onder de categorie kleding maar goed..
-
Poppetje
- Zeer actief
Oplossen doe je het op deze manier ook niet. Maar dit heb je ook niet zomaar opgelost. En in de tussentijd zou het fijn zijn om het huis een beetje schoon te houden als ik hem niet in de gaten kan houden.malinois schreef:maar ik vraag me af of je het probleem ermee oplost... want je lost de oorzaak niet op...Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.
zodra die band weer af is doet ie het weer, dus zal ie zn leven lang met zo'n band om moeten lopen binnen
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Maar waarom markeert het reutje dan? Enig idee?Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.

-
Neeltje
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:

Ik vind dit best wel op kleding lijken, met die kontzak
Serieus: waarom markeert ie?
En nog eens wat: ik denk dat ik zo'n ding aanschaf voor bezoekende mannen. Die vinden mijn dames namelijk altijd erg leuk, en dat vindt onze piano dan weer minder :N:
Op zich vind ik het niet gek.
Alleen niet voor dagelijks gebruik volgens mij.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
idd. waarom doet hij het?Poppetje schreef:Oplossen doe je het op deze manier ook niet. Maar dit heb je ook niet zomaar opgelost. En in de tussentijd zou het fijn zijn om het huis een beetje schoon te houden als ik hem niet in de gaten kan houden.malinois schreef:maar ik vraag me af of je het probleem ermee oplost... want je lost de oorzaak niet op...Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.

-
Poppetje
- Zeer actief
Mijn moeder heeft ook een Pincher en die zit wel eens bij mij thuis. Dus ik denk dat ze gewoon tegen elkaar op plassen?malinois schreef:idd. waarom doet hij het?Poppetje schreef:Oplossen doe je het op deze manier ook niet. Maar dit heb je ook niet zomaar opgelost. En in de tussentijd zou het fijn zijn om het huis een beetje schoon te houden als ik hem niet in de gaten kan houden.malinois schreef:maar ik vraag me af of je het probleem ermee oplost... want je lost de oorzaak niet op...Poppetje schreef:Het gaat in mijn geval niet om een zindelijk te maken pupje.
Als ik weg ben plast hij ook weleens tegen bijv een bezem of iets dergelijks aan. Dan zou een bench of kleine ruimte wat zijn, maar in eerste instantie vind ik de band beter.
-
Poppetje
- Zeer actief
- alm@
- moderator
-
Poppetje
- Zeer actief
- alm@
- moderator
Door de heren een poos constant in de gaten te houden en bij de eerste neiging tot poot optillen hard FOEI (of een ander woord wat je gebruikt als iets niet mag) te roepen. In huis markeren is best af te leren maar je zal er een (flinke) tijd bovenop moeten zitten.Poppetje schreef:En hoe welalm@ schreef:Omdat je dan het probleem niet oplostPoppetje schreef:Waarom zou ik met de band niets opschieten dan?Neeltje schreef:Als je het probleem niet wilt oplossen wel, met de band schiet je niets op.
Ik zie een plasband als oplossing voor een incontinente hond maar niet voor zoiets.

- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
-
Poppetje
- Zeer actief
Ok, ja hij is nu ook aan het puberen.Jeannet schreef:ik heb ook een reu gehad die ook wel in huis wilde markeren. Vooral bij een anderDit deed hij vooral toen hij nog jong (puber) was.
Vooral goed opletten en op heterdaad betrappen. Als je hem betrapt heel hard foei of nee brullen. Bij mijn hond hielp dit heel goed.
Ik ga dit proberen.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
markeren doen ze maar buiten, als ik merk dat een van mijn reuen bij mij thuis of bij een ander thuis zn poot optilt dan krijgt ie behoorlijk op zn falie, belachelijk gedoe ,
ik ben nog altijd de baas en ik pis toch ook niet in elke hoek van het huis of bij een ander tegen de meubels? 
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
Rabecca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
- Aantal honden: 5
Veel chihuahuareutjes krijgen die dingen om als ze meegenomen worden naar iemand anders
Gigantisch veel chihuahuareutjes markeren binnen (vast niet alleen chihuahua's)
Maar het is simpel te maken
strook stof omnaaien, klittenband erin
en niet te vergeten een tena lady :p
Maar dit heeft absoluut geen zin als je je pup zinderlijk wilt krijgen
Daar zijn toch andere middelen voor nodig
Met zo'n plasband plassen ze uiteindelijk nog, het komt alleen in een inlegkruisje terecht en hebben "wij" er geen last van
Gigantisch veel chihuahuareutjes markeren binnen (vast niet alleen chihuahua's)
Maar het is simpel te maken
strook stof omnaaien, klittenband erin
en niet te vergeten een tena lady :p
Maar dit heeft absoluut geen zin als je je pup zinderlijk wilt krijgen
Daar zijn toch andere middelen voor nodig
Met zo'n plasband plassen ze uiteindelijk nog, het komt alleen in een inlegkruisje terecht en hebben "wij" er geen last van
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb 4 intacte reuen maar geen een die het in zn hoofd haalt om te markeren binnen hoorPoppetje schreef:Ok, ja hij is nu ook aan het puberen.Jeannet schreef:ik heb ook een reu gehad die ook wel in huis wilde markeren. Vooral bij een anderDit deed hij vooral toen hij nog jong (puber) was.
Vooral goed opletten en op heterdaad betrappen. Als je hem betrapt heel hard foei of nee brullen. Bij mijn hond hielp dit heel goed.
Ik ga dit proberen.

- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Nee, gewoon niet tolererenmalinois schreef:ik heb 4 intacte reuen maar geen een die het in zn hoofd haalt om te markeren binnen hoorPoppetje schreef:Ok, ja hij is nu ook aan het puberen.Jeannet schreef:ik heb ook een reu gehad die ook wel in huis wilde markeren. Vooral bij een anderDit deed hij vooral toen hij nog jong (puber) was.
Ik ga dit proberen.Wat Podenji al zegt... dat moeten ze ook niet proberen....

Who finds a faithful friend, finds a treasure.