Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Dorien. 20 jaar en heb een aussie en een stabbij. Blizz (aussie) en ik zijn fanatiek aan het drijven. Dit doen wij in Friesland bij Anneke en Bjintze van JJ Ranch. Het bevalt ons hier erg goed.
Eerst trainden wij tussen de borders maar dat vraagt toch een hele andere trainings methode, vandaar dat we nu wat verder rijden, maar veel beter les krijgen! Sinds dien vind Blizz het ook weer veel leuker. Blizz helpt mij ook met de kippen. Als ik die moet verplaatsen drijft Blizz ze voor mij en ze houd de wacht bij de deur van het hok zodat er niet zo maar eentje kan ontsnappen.
Naast het drijven lopen Blizz en ik heel af en toe een show. Dit is meer voor de leuk dan voor de resultaten. Zo zijn we op de club match geweest en in Groningen omdat dit dichtbij is.
Ook hebben we nog een hond, Cato een friese stabbij van als weer bijna 11 jaar oud. Cato heeft ed aan beide ellebogen en is hier ook aan geopereerd. Ze is dus niet zo soepel meer, maar met hydrotherapie lukt het om haar goed te houden en kan ze nog steeds 1,5 uur lopen...
Naast de honden rijd ik ook paard. Als ik buiten ga rijden, wat ik veel doe, gaat Blizz mee. Blizz is dan inmiddels ook super gespierd en bijna een bodyblider...
Ik fotografeer ook graag en heb inmiddels ook zo'n 1500 foot's van Blizz dr pas korte leventje.
Verder studeer ik voor homeopathie voor dieren en ben dus al bezig om af en toe mijn eigen beesten te behandelen. Daarnaast ook al wat beesten van vrienden en vrienden zelf ook.
Dat was het wel zo'n beetje,

Blizz in actie

Cato
Groetjes,
Dorien

TARAK