Als eerste: Nicky! Nick is een fjord van 15 en is al 11,5 jaar van mij. Nicky is begin oktober hoefbevangen geraakt. Hij is nu bijna weer helemaal beter maar was er echt slecht aan toe. Nick is een levensgenieter en een volhouder! Hij is nu eigenlijk al weer zo goed als beter en ben weer rustig met hem conditie aan het opbouwen.
ik verwaand??? Echt niet....

Dat kale plekje in z'n nek heeft hij omdat de dierenarts z'n ader anders niet kon vinden ivm het geven van pijnstillers

Ook al is deze foto een beetje bewogen, voor mij is het een van de mooiste: NICKY KAN WEER DRAVEN

Oke en dan nu mijn andere mormel genaamd Gimli. Gimli is een shet van 5,5 jaar oud en heeft mij 5 jaar terug geadopteerd. Hij was gekocht door een kennis van me die een shetlanderhengstveulen zo leuk vond voor haar kinderen van 3 en 5
Je raad het al, dat ging toch niet zo goed. Op een avond eind oktober 2003 stond Gimli (hij heette toen nog Marly) in de stromende regen helemaal alleen in het weiland. Ja als enigste want hij had geen stal.... Ik vond het zo zielig dat ik in overleg met die kennis van me hem bij Nick op stal heb gezet. Nick is altijd al larisch geweest op shetlanders en ik had wel een vermoeden dat het goed zou gaan. En dat ging het ook....
De volgende dag haalde ik Nicky weer uit de wei en ik was bijna bij het hek toen Gimli ineens achter me stond. Of hij alsjeblieft weer mee mocht.
Dit ging een maand zo door en die kennis wilde gimli toch maar verkopen. Omdat Gimli in de veronderstelling was dat hij bij Nick en mij hoorde kon ik het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te laten gaan en dus heb ik hem voor een heel zacht prijsje overgenomen. En ik heb daar geen moment spijt van gehad!
Lekker bekkie

Kobus uitdagen

Met z'n 3en aan het rennen

oooohhhh weiland.... (vanwege de combinatie van veel regen en kleigrond is dit voorlopig nog verboden terrein voor ze)

Tja het blijven hengsten he (ik heb ze nog steeds niet verteld dat ze geen ballen meer hebben)

Groetjes Janne