Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn andere mannen

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

kobus08
Zeer actief

Mijn andere mannen

Ongelezen bericht door kobus08 »

Aangezien ik samen met mijn broertjes en vader, mijn moeder voor haar verjaardag een spiegelreflex camera (Sony A200) hebben gegeven moest ik hem ook wel even uitproberen bij mijn paardjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet met die camera overweg kan. Teveel instellingen en ben teveel aan mijn eigen camera gewend.

Als eerste: Nicky! Nick is een fjord van 15 en is al 11,5 jaar van mij. Nicky is begin oktober hoefbevangen geraakt. Hij is nu bijna weer helemaal beter maar was er echt slecht aan toe. Nick is een levensgenieter en een volhouder! Hij is nu eigenlijk al weer zo goed als beter en ben weer rustig met hem conditie aan het opbouwen.

ik verwaand??? Echt niet.... :pffff:
Afbeelding

Dat kale plekje in z'n nek heeft hij omdat de dierenarts z'n ader anders niet kon vinden ivm het geven van pijnstillers
Afbeelding

Afbeelding

Ook al is deze foto een beetje bewogen, voor mij is het een van de mooiste: NICKY KAN WEER DRAVEN :cheer:
Afbeelding

Oke en dan nu mijn andere mormel genaamd Gimli. Gimli is een shet van 5,5 jaar oud en heeft mij 5 jaar terug geadopteerd. Hij was gekocht door een kennis van me die een shetlanderhengstveulen zo leuk vond voor haar kinderen van 3 en 5 :denken: .
Je raad het al, dat ging toch niet zo goed. Op een avond eind oktober 2003 stond Gimli (hij heette toen nog Marly) in de stromende regen helemaal alleen in het weiland. Ja als enigste want hij had geen stal.... Ik vond het zo zielig dat ik in overleg met die kennis van me hem bij Nick op stal heb gezet. Nick is altijd al larisch geweest op shetlanders en ik had wel een vermoeden dat het goed zou gaan. En dat ging het ook....
De volgende dag haalde ik Nicky weer uit de wei en ik was bijna bij het hek toen Gimli ineens achter me stond. Of hij alsjeblieft weer mee mocht.
Dit ging een maand zo door en die kennis wilde gimli toch maar verkopen. Omdat Gimli in de veronderstelling was dat hij bij Nick en mij hoorde kon ik het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te laten gaan en dus heb ik hem voor een heel zacht prijsje overgenomen. En ik heb daar geen moment spijt van gehad!

Lekker bekkie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kobus uitdagen
Afbeelding

Met z'n 3en aan het rennen :mrgreen:
Afbeelding

oooohhhh weiland.... (vanwege de combinatie van veel regen en kleigrond is dit voorlopig nog verboden terrein voor ze)
Afbeelding

Tja het blijven hengsten he (ik heb ze nog steeds niet verteld dat ze geen ballen meer hebben)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Janne
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Leuk stel heb je daar!!! :ok:
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Leuk!! :ok:
Ik heb zelf ook een Fjord gehad vroeger! Blijf er een zwak voor houden!
Heeft die Shet een blauw oog trouwens??
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Leuke combinatie en ze zien er erg goed uit hoor! :D
Ik heb veel fjordjes gereden....maar jouw Nicky is een plaatje hoor!
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Fijn dat je ventje weer beter is, kan me goed voorstellen dat je daar zorgen om had!!
Leuk verhaal over je Shetje!!
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

YvetteJ schreef:Leuk!! :ok:
Ik heb zelf ook een Fjord gehad vroeger! Blijf er een zwak voor houden!
Heeft die Shet een blauw oog trouwens??
Ja Gimli heeft een maan oog. Dat maakt hem extra bijzonder :mrgreen: :wink:

@ Irisz: Thanx, Ik vind hem ook de mooiste :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”