Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn Barbie ezel

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Assie
Zeer actief
Contacteer:

Mijn Barbie ezel

Ongelezen bericht door Assie »

Hihi, sinds een maandje of 2 is Anita eindelijk van mij.
Op haar oude adres had ze alleen een foeilelijk groen halster om (al moet ik bekennen dat het er in de winkel veel flitsender uitzag, haha). Dit is nog op het oude adres; de kinderboerderij in Venlo, met haar veulentje.
Afbeelding

En toen werd ze van mij. En ik ben stiekem natuurlijk hartstikke penny, dusse... dan krijg je dit:
Roze barbie Ezel :mrgreen:
Afbeelding

In die lange oren kun je heel handig strikjes leggen :N:
Afbeelding

En Anita? Die roept heel hard: HELP!
Afbeelding
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

roze staat haar veel beter! :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ze is leuk!
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door schumie »

Oh god dat doet mij denken aan onze ezel,wat een portret was dat!Veel plezier met haar :ok:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Hahaha wat erg, dat roze. Nou ja, als jij het maar mooi vindt. :smile:
Staat ze nog wel bij de andere ezels?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Bedankt voor de leuke reacties. :ok:

Normaal hou ik eigenlijk ook niet zo van roze, maar dit was de enige betaalbare deken in haar maat. Dus ja, dan moet je wat. :N: Ze heeft hem trouwens alleen op gehad voor deze foto's en tijdens het vervoer van Limburg naar Friesland. Verder heeft ze helemaal geen deken nodig.
Het roze vloekt ook zo lekker met haar fluoriserende oranje halster. :mrgreen:

Ze staat nu niet meer met andere ezels. Ze staat dag en nacht in de paddock met een buitenstal eraan vast, dus ze kan zelf kiezen of ze binnen of buiten wil staan. Dit deelt ze met een tweejarig Belgisch trekpaard. Enorm leuke combinatie, want Anita is de baas, haha. Erg leuk om die twee bezig te zien.

Ze is ook drachtig, dus over een maand of 2 loopt er als het goed is een klein monstertje naast. Nu ga ik heel hard hopen dat het een hengstje is, want anders kom ik veel te erg in de verleiding om het veulen te houden :roll:
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Klopt; de longworm.
Ik heb het inmiddels bij zo'n 3 dierenartsen nagevraagd, nog voor ik haar naar deze stal heb verhuisd.
Anita wordt sowieso goed ontwormd door mij, maar zij heeft geen last van deze worm, dus het is niet zichtbaar of ze het heeft. In principe kan het geen kwaad, zolang de paardeneigenaren hun paarden goed ontwormen en daarmee hun paarden beschermen.

Dit heb ik ook overlegd met de staleigenaar, dus het is verder hun verantwoordelijkheid :wink:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Boutje schreef:Ik vond het groene halster beter kleuren bij jou sjaal :mrgreen: .
Let je goed op ivm ontworming ed? Ezels zijn vaak drager van bepaalde wormen waar ze goed tegen kunnen maar paarden helemaal niet, het fijne er van weet ik niet meer.
Volgens mij is dat longworm?

Het is wel een schatje hoor :ok:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Roelfien schreef: Staat ze nog wel bij de andere ezels?
Haha, je lijkt mij wel. Precies het eerste dat in mij op kwam :mrgreen: Leuk hoor, alleen moet je lekker dat veulen houden want 1 ezel is een beetje sneu vind ik :wink:
Afbeelding
Assie
Zeer actief
Contacteer:

MARC_S schreef:
Roelfien schreef: Staat ze nog wel bij de andere ezels?
Haha, je lijkt mij wel. Precies het eerste dat in mij op kwam :mrgreen: Leuk hoor, alleen moet je lekker dat veulen houden want 1 ezel is een beetje sneu vind ik :wink:
Mag je sneu vinden hoor. Maar ik heb haar nooit zien kroelen met de andere ezels waar ze mee stond. Nu met Ankie, de belg, staat ze erg veel te kroelen.
Ook als ze met shetjes in stond en nog 2 ezels, koos mevrouw altijd voor de shet. Ergens is er iets fout gegaan in haar 'ik ben een ezel'-overtuiging :mrgreen:
Anyway, tuurlijk is het beter om haar met soortgenoten te zetten, maar ik denk dat ze zich zo ook prima amuseert.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”