Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vrede op aarde

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

:smile: :smile: :smile:

Hij kijkt nog wel om van - ik heb nog meer in petto voor ze als het nodig moet zijn :pffff: :mrgreen:
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

nou, dat was echt een ontlading van de decemberstress........ :roll:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Nanna schreef:
christo schreef::smile: :smile: :smile:

Hij kijkt nog wel om van - ik heb nog meer in petto voor ze als het nodig moet zijn :pffff: :mrgreen:
Het was een bijzonder olijke ezel; ik had haar zó mee naar huis willen nemen. Ik hou wel van een beest met een uitgesproken mening.
Haha dan zou Elvis helemaal jouw 'ding' zijn :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Nanna schreef:
christo schreef::smile: :smile: :smile:

Het was een bijzonder olijke ezel; ik had haar zó mee naar huis willen nemen. Ik hou wel van een beest met een uitgesproken mening.
Gut, zo had ik jou nu helemaal niet ingeschat! :mrgreen:
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Het kindeke Jezus (op de eerste foto rechts onder) kijkt ook nogal angstig...... :N: Arm schaap! :mrgreen:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Nanna schreef:[
Dat weet ik wel zeker. Ooit in Frankrijk gekampeerd in een groot weiland met minipony's. Jémig, die waren leuk! Klommen zó de caravan in om de koffiekopjes uit te likken.
Er liepen ook arabieren, maar daar vond ik maar bar weinig aan. Mij te schrikachtig. Nee, geef mij die pony's maar :cheer:
Je mag die shet van mij wel een dagje lenen, kijken of je ze dan nog zo leuk vind :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Inge O schreef:wel duidelijk dat die goedbedoelende kerstmarkters geen ezels kennen : het gaat veel vaker niet dan wel goed tussen ezels en andere diersoorten (behalve paarden dan), naar het schijnt werden ze vroeger in amerika bij de grote kuddes gebruikt om roofdieren te verdrijven en daar zijn ze héél goed in.
zag niet zolang terug een filmpje waarin een muilezel (of muildier) + ruiter werden aangevallen door een poema : baas viel van muilbeest en muilbeest ging even leuk een robbertje vechten met de puma : exit puma :N: . hij beet en trapte en gooide die puma echt in het rond, niet normaal :N: .
zo heb ik een keer een ezel een hond als "speelbal" zien gebruiken, hond heeft het overleefd hoor, maar met wel wat schade.. Ezels zijn leuk, maar je mot ze niet onderschatten :N:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

zelfs hier op de kinderboerderij zijn ze nog zo 'vals als de pest'. mijn zus had vorig jaar de tandafdrukken diep in haar arm staan. leuk hoor, maar laat mij ze maar van een afstandje bewonderen. :eek:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Inge O schreef:
miekmiek schreef:zelfs hier op de kinderboerderij zijn ze nog zo 'vals als de pest'. mijn zus had vorig jaar de tandafdrukken diep in haar arm staan. leuk hoor, maar laat mij ze maar van een afstandje bewonderen. :eek:
naar mensen valt het nochtans meestal heel erg mee - naar andere dieren daarentegen :N: .
Nou ik ben dus ook als de doods voor ezels.
Als kind op diverse kinderboerderijen geweest en altijd was het gedonder met die ezels. Of ze beten je gemeen in je schouder of ze kwamen woest achter je aan rennen, of ze gaven je een schop vanuit het niets.
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Whahahahaha dus zulke "ezels" zijn het nu ook weer niet :smile2:
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Haha, ik zie het ook helemaal voor me hoe die ezel woest tekeer gaat. Wel schrikken voor iedereen als je het niet verwacht.

Ik heb het mijn ezel ook één keer zien doen. Bij een lammetje. Compleet logisch, want ezels beschermen de kudde en dit pasgeboren lammetje hoorde natuurlijk (nog) niet bij de kudde.
Lammetje heeft het gelukkig overleefd en hoorde daarna wel bij de kudde. Lammetjes die 2 dagen na de geboorte weer bij de groep werden gezet, werden ook zo geaccepteerd. Het is volgens mij meer dat wankele en bloederige dat het gedrag triggerde.

Je moet trouwens eens zien hoe ezelinnen met hun veulens omgaan :eek: . Veulen moet staan en wel héél snel, anders krijgt ie me toch een optater.

Verder zijn ezels heel lief hoor :mrgreen:
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”