Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

geslapen in een boerderij

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Doglover
Zeer actief

geslapen in een boerderij

Ongelezen bericht door Doglover »

Wij zijn eerst naar de Zwaluwhoeve geweest en hierna blijven overnachten in Vierhouten. In een boerderij uit 1600, wel gerestaureerd e.d. Ze hebben ook maar 3 kamers. Erg genoten!

Afbeelding

Het kamertje. Met tv, stortdouche en toilet
Afbeelding

Kijkgaatje in het toilet :denken: Misschien was dat vroeger in...
Afbeelding
Afbeelding

Sierrandje in douche
Afbeelding

Zonnestralen in het bos van Vierhouten
Afbeelding

Dooi
Afbeelding
geertje1978
Zeer actief

Ongelezen bericht door geertje1978 »

dat ziet er leuk uit zzeg
Afbeelding
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Lekker zo'n weekendje relaxen!
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Wauw wat een gave boerderij! Ook van binnen is het nog zo authentiek, echt geweldig!

Ik woon zelf ook in een boerderij uit 1600, ik heb zelfs een steunboom midden in m'n kamer staan.

Het huis heeft ook op de raarste plekken deurtjes, en dan ook echt 1.50 m hoog. En de trap naar de eerste verdieping moet je ook nioet nemen als je straal bezopen bent. Tja het moet hier vroeger net zo mooi zijn geweest als daar waar jij geweest bent...... Helaas moeten we het nu doen met een grote tuin met uitkijk op seniorenwoningen :jank:

Mooie foto's!
Doglover
Zeer actief

kobus08 schreef:Wauw wat een gave boerderij! Ook van binnen is het nog zo authentiek, echt geweldig!

Ik woon zelf ook in een boerderij uit 1600, ik heb zelfs een steunboom midden in m'n kamer staan.

Het huis heeft ook op de raarste plekken deurtjes, en dan ook echt 1.50 m hoog. En de trap naar de eerste verdieping moet je ook nioet nemen als je straal bezopen bent. Tja het moet hier vroeger net zo mooi zijn geweest als daar waar jij geweest bent...... Helaas moeten we het nu doen met een grote tuin met uitkijk op seniorenwoningen :jank:

Mooie foto's!
Ja, ze hebben er echt wat moois van gemaakt. Mocht je geïnteresseerd zijn het heet De Jonge Stee. We hebben er ook heerlijk ontbeten. Ik vind het ook echt wel wat hebben zo'n oude boerderij met de gemakken van nu maar toch authentiek gebleven.
Volgens mij was het, wat vroeger, de opkamer heette waar wij hebben geslapen. Kan dat? Ik zag het in zo'n foldertje staan :wink:
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

[quote="Doglover
Ja, ze hebben er echt wat moois van gemaakt. Mocht je geïnteresseerd zijn het heet De Jonge Stee. We hebben er ook heerlijk ontbeten. Ik vind het ook echt wel wat hebben zo'n oude boerderij met de gemakken van nu maar toch authentiek gebleven.
Volgens mij was het, wat vroeger, de opkamer heette waar wij hebben geslapen. Kan dat? Ik zag het in zo'n foldertje staan :wink:[/quote]

Ja dat klopt, wij hebben ook een opkamer. Deze kamer ligt net iets hoger dan de gewone gang. Zo hadden ze meer ruimte voor een kelder geloof ik.

Bedankt voor de tip, ik zal het onthouden! Zijn honden ook welkom???

groetjes Janne
Doglover
Zeer actief

kobus08 schreef:
Ja dat klopt, wij hebben ook een opkamer. Deze kamer ligt net iets hoger dan de gewone gang. Zo hadden ze meer ruimte voor een kelder geloof ik.

Bedankt voor de tip, ik zal het onthouden! Zijn honden ook welkom???

groetjes Janne
Ja, honden en zelfs paarden zijn welkom. De omgeving daar is echt ideaal voor beide.
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Doglover schreef:
kobus08 schreef:Wauw wat een gave boerderij! Ook van binnen is het nog zo authentiek, echt geweldig!

Mooie foto's!
Volgens mij was het, wat vroeger, de opkamer heette waar wij hebben geslapen. Kan dat? Ik zag het in zo'n foldertje staan :wink:
Ja dat klopt,de opkamer,was het kamertje boven de kelder,je ging dan een paar treetjes naar boven en als je het trapje optilde zat de kelder eronder.
Prachtige foto's :ok:
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

ende opkamer werd alleen gebruikt bij bijzondere gelegenheden.

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Oei dat weet ik niet het de slaapkamer van mijn oom :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”